Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nexus
Komiskt att de har en norrman på nya radioreklamen. Passar ju de som handen i handsken :lol:

Spiralfjäder, Framaxel 18679 Inkommer i lager 2016-04-29
Styrled, Höger, Framaxel 116541 Inkommer i lager 2016-05-03

Fick påminna de om var mina saker var och då fick jag nästan omgående en leverans bekräftelse 7 dagar EFTER inväntad lager bekräftelse.
Frakt bokad 2016-05-10 14:14 Frakt bokad. DB Schenker inväntar paket
Vad ska man säga.... ;-//
Skruvat och deras lager saldo är ju verkligen ett skämt får väl ett bättre svar om jag går in på Donken och frågar varför skruvat inte har koll på vad som finns i lager eller ej.
av THP
Skruvat har tabbat sej många gånger.. Varenda gång är det kundens eget fel, man kunde minsann ringt istället för att tro på webbsaldot osv..
Så jag beslutade av princip att inte handla av dom. Tja förutom då möjligen småsaker utan brådska.

Den 6:e den här månaden bröt jag min princip. Jag beställde saker till min bil. Dom fanns ju i landet och tja what the hell.. dom kan ju ha ändrat sej?
Kikade noggrant... allt fanns grönt på lager, inga beställningsvaror...
8 delar....
Och vad får jag? Orderstatus: Inväntar leverans....
IDAG den 9:e.. får jag ett mail.. jag har ju valt att beställa beställningsvaror..
I HELVETE ATT JAG GJORT!
Samtliga varor är lagervaror och är grönmärkta och inget annat.. Men så sa inte mailet..
Nu när det äntligen skickas.. förutsatt att man nu gör det... Så kunde jag likförbannat köpt det hela i utlandet.
Det hade hunnit hit och varit billigare. DET HÄR är vad man får för att man gynnar svensk handel.. Man får mygel, förseningar och högre pris..
Tack för det ... Tack så hemskt mycket.. Nu blir det att spika fast den principen att inte handla mer än småsaker utan tidskrav..
Aldrig mer..
Användarvisningsbild
av Derank
Seriöst, ni får faktiskt skylla er själva, att förstagångshandlare torskar på skruvat det kan jag köpa men då samma skribenter gång på gång handlar därifrån trots att de vet att skruvat har ett lagersystem som är det sämsta i svensk e-handel.

Det är för mig en gåta varför ni handlar där, det fins tusen andra bättre ställen.
Användarvisningsbild
av Nexus
Jag måste faktiskt erkänna att jag beställde en packning till båtmotorn på skruvat efter letat runt på många ställen utan hitta den och har ingen båthandlare i närheten. Även om det strulat massa gånger så tänkte jag äh va fan har de ej avbokar jag ordern direkt...
Beställde tordag kväll, den skickades fredag och fanns hämta ut måndag morgon. Jag höll nästan på swimma tänk att en gång av tio så fungerar det :roll: Kunde skruva ihop båtmotorn och ut köra igen. Det är man inte van med när man handlat på skruvat...
Men bildelar köper jag aldrig mera där (S)

Jag kan mycket väl vara "samma skribent" men har lärt mig en läxa att bildelar köper man inte på skruvat.se men fritidsartiklar och båt delar tycks ju fortfarande fungera eller så hade jag bara tur äntligen hitta nålen i den förbannade höstacken :lol:
av THP
Derank skrev:Seriöst, ni får faktiskt skylla er själva, att förstagångshandlare torskar på skruvat det kan jag köpa men då samma skribenter gång på gång handlar därifrån trots att de vet att skruvat har ett lagersystem som är det sämsta i svensk e-handel.

Det är för mig en gåta varför ni handlar där, det fins tusen andra bättre ställen.
Det behöver inte vara en gåta. Jag skrev varför jag återföll..
Men det är botat nu givetvis.. Det händer inte igen med nåt jag behöver ha inom 30 dagar..
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
AC problem V70 2016 D3

Jag har ingen möjlighet att kunna läsa a[…]

Har du en bild på dina fälgar?

Däck dimensioner

Du har alltså sänkt den med fjädra[…]

Laddat batteriet några timmar då den b[…]