vetten skrev:jojjeblom skrev:http://www.ostfrallan.com/tips/9600/ser ... ageoppnare
Hempulare utmärker sig :D
Ja sådan där ELDRAGNING kan man ju bara älska eller hata och jag kan bara skratta åt det och hoppas att ingen av oss är så galen :-O)
Den hänger ju hur som helst, elkabeln. Undrar vad mitt försäkringsbolag skulle gilla detta ?:-/
Nej inte :mrgreen: Men i USA ja då vet man aldrig. Själv kallar jag detta stenålder och hoppas på att ni därute inte kopplar och låter det hänga så :-O)
Efter att ha sett några program från England där man antingen helrenoverar hus eller bygger nya så har jag insett vart brittisk standard kommer ifrån. Det såg ut exakt sådär i ett nybygge när elektrikern varit där, man drog inte några rör och man drog all el kortaste vägen vilket gjorde att det mesta korsade varann som ett oskyddad spindelnät. Men å andra sidan har ju hälften av husen avloppet på utsidan av huset och även vattenledningen sitter på utsidan för att bara gå in igenom väggen där den behövs. Hamnar vi mer lantligt så går toaletten till brunnen och diskmaskinen och den typen av avloppsvatten går rakt ut på utsidan av huset för att sippra ned bakom i lite lösgrus nedåt i en stenkista..
Vi har med andra ord hög standard här.