Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av grillchips
Fyfasen. Så smustig hon var. Nu skäms jag ju lite. :D
Men visst vill jag ha sommar, jag är stark förespråkare för att avveckla vintern helt och framförallt när den beter sig såhär.

(Och sedär, de hann långt med bygget på ett år, allt utanför är färdigt med plattsättning, träd, parkering etc! :lol: )
Användarvisningsbild
av SvenB
Vadå skäms? Hur skall du kunna åka så långt på motorväg utan att pärlan blir skitig? Det jag menade var att du längtade efter sommar förra året också.
Användarvisningsbild
av grillchips
Man får väl stanna utmed vägen och tvätta var 10e mil? ;) Skämt åsido. Förra sommaren hade jag dessutom språjlans nya fälgar att montera, så den sommaren var lite extra festlig! :)
av llesrof
Vintern är dessutom inte bra ur ett klimatperspektiv.
Användarvisningsbild
av SvenB
Det är en onödig årstid. Jag bodde under många år granne med en ungrare. Han berättade att i Ungern fick man två skördar från samma åker.
Användarvisningsbild
av Allinug
Nu snöar det friskt ute!
Användarvisningsbild
av SvenB
Jo, jag har redan skottat undan en gång :twisted:
Användarvisningsbild
av grillchips
Nu blev jag sur. Fick ett sms från morsan: "Nu är det vår, nu åker sommardäcken på!", samtidigt tittar jag ut här och ser att det fortfarande snöar.... :x
Användarvisningsbild
av Skruffel
Tog precis en liten tur över till päronen. Det snöar ännu, men på vägbanorna smälter den snabbare än ny snö hinner falla från himlen. Ge det ett dygn så är det (temporära) vinterklimatet borta igen! :twisted:
Användarvisningsbild
av crumpets
Här(södra stockholm) är det så kallt att snön bara ligger kvar. Börjar se ut som vinter ute :shock:
  • 1
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 190

Volvo går dåligt så det gör[…]

GLT på en 2.0t?

Har bekymmer med att min 2.0t från 2003 bete[…]

Tourer rymmer ju över 600 liter med stolarna […]

Visa din semesterbil(d)