Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av grillchips
Lite här i Bromma också, lär inte ligga länge men trots allt knappt 1.5 plusgrad ute.
Användarvisningsbild
av joel80
Vänta bara tills på måndag.. kommer att bli en jobbig trafikmorgon!
Minusgrader och snö på morgonen.. även i Stockholm.

Men efter det bestämmer jag att det får vara klart med snö för den här vintern.. så om man bara väntar ut den kalla vecka som kommer ska det nog kunna bli nån dag när sommardäcken kan åka på.. lagom till månadsskiftet. :)
Användarvisningsbild
av Allinug
Jag vägrar att skotta. :D. Det smälter nog bort under dagen. 0-gradigt nu, så det kan förhoppningsvis bara bli varmare.
Användarvisningsbild
av grillchips
Det droppar friskt på fönsterblecken här, termometern visar +2 grader men ett par cm snö är det allt. Så nä, det blir nog inte långvarigt.. :)
Användarvisningsbild
av SvenB
De hotar med en ny omgång på onsdag. :cry:
Användarvisningsbild
av grillchips
Ja, efter ett par timmars uppehåll började det nu DRÄLLA ner snö här i Bromma. "Tur" att färgleveransen är sen och inte verkar komma förrän vid slutet av veckan, färgning i helgen och montering av fälgar i nästa vecka. Bör nog fungera!
Användarvisningsbild
av mxjolle
Soligt och vackert i ljuva småland :D Aningen blåsigt dock. Verkar som att timingen med sommardäcken blev lovande för min del.
Användarvisningsbild
av Skruffel
När jag åkte från Hudiksvall i morse var det 10 - 15 cm snö och +/- 0, och när jag kom fram till Stockholm ett par timmar senare är det +3 och inte en enda snöflinga på vägbanan. Började dock snöa nu vid lunch men det lär ju knappast ligga kvar här nere... 8)
av Droopy
snorhalt här hemma idag, liet snö blev det allt.
  • 1
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • 190
GLT på en 2.0t?

Har bekymmer med att min 2.0t från 2003 bete[…]

Tourer rymmer ju över 600 liter med stolarna […]

Visa din semesterbil(d)

Semester... Är man pensionär kan man &ar[…]