Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av ketto
Köpte mig en sån här för nån månad sen! En Polar 570 -79 Totalvikt 1350 kg
Bild

Plockade av fälgarna på vagnen och målade trummorna
Bild

Fint blev de!
Bild

Farsan bjöd på 4 nya puckar till vagnen! Tack pappa!
Bild

Signalblå färg köptes hos lokala målaren!
Bild

Fälgarna sprayades i silver före däckomläggningen, på bilden nya däck och nymålade lister!
Bild

2 st 12 volts uttag monterat i vagnen!
Bild

Överdrag till ryggstöden! Sitsarna består av fleece som överdrag!
Bild
Bild

Allt va ja har att visa just nu!

Är ett projekt för frugan och mig!

Allting fungerar utmärkt! Nästa projekt blir att installera en stor färskvattentank nånstans! Redan trött på att fylla smådunkarna som finns! :mrgreen:
Användarvisningsbild
av nolimits
Husvagnar är och kommer alltid att förbli förkrympta sommarstugor på hjul som hindrar all form av normal bilkörning för den resterande bilälskande mänskligheten.De är gjorda enbart för att frambringa dödsomkörningar, milslånga köer och rena reservaten på den första lediga större parkeringen där de brer ut sina inneboende husvagnsmänniskors allehanda sommarprylar över hela denna perkering.Något som kan få vilken bilvän som helst i världen att bli fullständigt galen i ren ilska över personer som verkar lida av någon form av okänd husvagnsonani där de jämt och ständigt på dessa underbara sommarvägar alltid envisas med att dra hela hemmet med sig på hjul i ett förmodat försök att inbilla sig själva att allt är under kontroll och jag har fortfarande alla mina ägodelar med mig på denna semester.
Användarvisningsbild
av ketto
Larzan skrev:vart går premiären?
Riktigt snygg inredning.
(RO)
Tack, frun har gjort ett bra jobb! :lol:

Premiären va i midsommar! Då åkte vi till Rättvik! Eller strax utanför, ett ställe som heter Övre Gärdsjö!

En stadig vagn är de iaf, skönt me boggie...

Så här vill ja att våran vagn ska se ut:

http://213.132.112.100/images/70/7052384118.jpg

Blocketannonsen:
http://www.blocket.se/jonkoping/Husvagn ... m?ca=9&w=3
Senast redigerad av 3 ketto, redigerad totalt 0 gång.
Användarvisningsbild
av ketto
nolimits skrev:Husvagnar är och kommer alltid att förbli förkrympta sommarstugor på hjul som hindrar all form av normal bilkörning för den resterande bilälskande mänskligheten.

Gäller lastbilar oxå va??? :lol: :lol:
Användarvisningsbild
av ketto
Larzan skrev:Funderar på att lämna in för detta.
http://www.blocket.se/lund/Solfilm_till ... w=3&last=1
Men vår vagn har många, men inte så stora fönster. Så det kanske blir för mörkt i vagnen.
Hehe, tänkte precis samma sak för ett tag sen, pratade me frugan om att tona rutorna på vagnen!
Användarvisningsbild
av ketto
Hittade dessa på Blocket för 1500 spänn! Regulator modell äldre följde me, tror ja ska köpa en nyare regulator!

2 st solceller på 100X46 cm, hittade inget om hur många watt dom ger, men såg nåt liknande på Blocket och dom gav 50 watt/panel!

Ska montera dom på vagnen senare idag!

Bild

Regulator:
Kass mobilbild:

Bild
Användarvisningsbild
av Nybbe_gefle
Har haft en Cabby 532 (den med boggi) men den är avyttrad sedan ett par år tillbaka. Är dock sjukt sugen på att skaffa husvagn igen och är bra sugen på en Sävsjö 612 eller en Hobby 610.

//David
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 31

Hej. Jag delar ut internet från min mobiltel[…]

SKF eller Gates är nog mest en fråga om[…]

Tack för svar. Ps. Hannade i fel forum, moder[…]

Välkommen ut i trafiken