Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Vilket lag håller du på?

Leksand
8
36%
AIK
2
9%
Växjö
1
5%
Mora
1
5%
Almtuna
3
14%
Västerås
Inga röster
0%
Björklöven
2
9%
Troja/Ljungby
2
9%
Malmö Redhawks
1
5%
Sundsvall
1
5%
Oskarshamn
Inga röster
0%
Bofors
1
5%
Användarvisningsbild
av bjompa
Tomas88 skrev:Ha ha. Första gången du skriver ut hela namnet på Mora. :)
Ja det såg väldigt tomt ut på läktaren när de mötte Troja i alla fall, och hördes inte särskilt mycket heller.

Fast AIK-Leksand känns inte så viktigt för mig. Ska kolla på Troja-Almtuna i kväll. Viktig kamp om sjundeplatsen mellan Troja och MIF nu.

He he. Allsvenskan verkar vara mer intressant än elitserien här på forumet :wink:
Jo ja måste ju skriva ut hela nån gång iaf å nu vart de hela 2ggr i ett inlägg.. hahaha
Så du ska dit å titta live då antar ja.
Själv har ja precis köpt sändningen aik-Leksand på s24.se så nu har nedräkningen börjat, 1timme å 16min....

Sen är de ju jävligt synd att troja möter almtuna nu när de drar ihop sej, för ja hoppas ju på att almtuna ska ta sej om mora (hela nu igen??) å troja ska ta sej förbi malmö.
Men men hoppas allt man önskar sej blir av tillslut iaf.
Användarvisningsbild
av bjompa
Ja just fan... Klart AS är hetare än ES, kanske blir tvärt om nästa år... :roll: :wink:
Användarvisningsbild
av Tomas88
Nu är jag glad. :D Har precis kommit hem från matchen.
Troja vann med 4-3. Trodde ärligt talat inte Troja skulle vända när det stod 2-3. Men helt plötsligt slank två snabba mål in och Troja lyckades hålla ledningen matchen ut.
Det var livat mellan AIK och Leksand också hörde jag. AIK-fansen kastade flaskor och skit på isen sa de på radiosporten. Men Leksand vann i alla fall på förlängning.
Sen var det bra att Nybro lyckades sno en poäng från MIF.
Användarvisningsbild
av bjompa
Ja de är pinsamma gnaget....

Leksand vann efter full tid, de vart omspolning när de va 2 min kvar då några på apberget kastat ut flaskor, men man ska väl inte snacka skit om dessa mindre begåvade.... va ska man kalla dom??.... skit samma..

Jävligt skön vinst, även att aik:are kommer skylla på skador hit å dit, Leksand saknade sin förstafemma oxå så de va ju ingen större skillnad.

Grattis troja till vinsten iaf, sen tog vik över tredje plats..
Vilket lag som helst får ta sista platserna till kvalet bara de inte blir *ora.
Användarvisningsbild
av Tomas88
Jaha det var efter full tid. Ja det är klart det tog lite tid med omspolning osv så jag trode det var förlängning.
Jo Troja är ju uppe på samma poäng som Lakers nu men Lakers har en match mindre spelad. Fyra poäng före MIF som också har en match midre spelad. Så det ser ju hyfsat bra ut.
Användarvisningsbild
av camaro69
Tråkigt att vissa delar av AIK-publiken inte kan uppföra sig.

Dom sabbar bara för egna laget.
Användarvisningsbild
av Tomas88
Håller med. Detta fenomen verkar ju ändå vanligare inom fotboll och det är ju inte helt ovanligt att lag tex får spela utan publik.
När det gäller fotboll brukar publiken slåss med varandra. I hockey slåss de på isen i stället. :wink:
Användarvisningsbild
av Tomas88
bjompa skrev: Själv har ja precis köpt sändningen aik-Leksand på s24.se så nu har nedräkningen börjat, 1timme å 16min....
Är så sur över att jag inte verkar kunna få fatt i några biljettetter till Troja-Malmö matchen i morgon.
Jag var ju för sent ute naturligtvis.

Bjompa hur tycker du det fungerar med sändningen på s24.se? Funderar på om man skulle se matchen där i stället.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 15

Återigen stort tack! Om jag då &aum[…]

Infästning till insynsskydd sökes

Hej Ska sälja insynsskyddet och kom på […]

Har du någon koll på i vilken ordnin[…]

Inte helt ovanligt att det är rejält med[…]