Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Ska på Mustasch :twisted: http://www.mustasch.net/ i Lisebergshallen på fredag.
Graveyard ?:-/ och Lillasyster :-)-) förspelar, rapport kommer.
//Björn
Gillar Anthrax, Megadeth, Vader, Sodom och tidig Metallica, försökte mig även på att göra en låtönskning med Megadeth - Of Mice and Men i Musikhjälpen, men jag vet inte om de har spelat den :oops: Den spelas ju trots allt på MTV etc. Så radiovänlig är den väl.
Völvå, välkommen till Jagrullar :) Ytterligare ett metalhead som ansluter sig...

Annars får du önska på Banditrock och lyssna via Webradion, dom lirar de mesta i metalväg. Både power som trash!
Fluffen skrev:Såg en intressant artikel hos DN. http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?a=865271
Fast det är ju en sida av saken :) Klart det kan vara farligt, men dom överdriver nog lite, annars skulle det ju skrivas mer seriösa rapporteringar om det.
Sen har dom ju minst ett faktafel då Jason inte ens spelade Gitarr i Metallica.
Och i vanlig ordning försöker media och "folk" måla ut oss hårdrockare som idioter! Naturligtvis kanske det inte är nyttigt att headbanga, men hur nyttigt är det att röka, stressa eller dricka som majoriteten av befolkningen gör någon del av regelbundet?!

Vi har själva valt att ställa oss framför scen och ösa för allt vad kroppen pallar, och delvis leva i den kulturen som finns runtomkring metalheads! Om det skulle innebära att jag får hjärnskador skiter jag banne mig i, så länge jag dör lycklig och har ägnat min tid åt de saker jag älskar här i livet är jag nöjd :-)-)

När vi ändå pratar om debatter och artiklar, kan jag rekomendera dokumentären Metal - A headbangers journey. En mycket välgjord dokumentär om hårdrockskulturen och allt däromkring, där en tvättäkta hårdrockare står i grunden för materialet!
Headbanga och fara med skallen är ju fan en hel livsstil och det är inget dom kan ta ifrån mig!! Metal for EVER
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11

Frontspoiler 39854555 Tröskel V […]

Kanske dålig kontakt, ska försöka […]

Foringer / Bussinger V90 CC

Om du bör byta mer än endast bakre l&aum[…]

Felkod B5