Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Den finess som jag inte haft i någon tidigare bil och som jag snabbt blivit väldigt van vid är "key less go".

Men sånt som jag bara inte skulle kunna beställa en ny bil utan är:
- USB ingång
- Bluetooth för telefonen
- Parkeringssensorer
Dalmans skrev:
StringerBell skrev:• Regnsensor (skönt att slippa hålla reda på det där...)
Ja, det är ju ett helvete att hålla reda på om det regnar eller inte, hur var det nu? om det kommer blött på rutan ska torkaren vara på? :twisted:
haha, skämt å sido är det en väldigt smidig funktion, men skrivet så såg det lite kul ut :)
Jo, men du vet ju själv hur det är när regnet ständigt varierar. Helt plötsligt regnar det för lite och man måste anpassa hastigheten så den inte går torrt och bladen börjar gnälla. Otroligt irriterande.
StringerBell skrev:
Dalmans skrev:
StringerBell skrev:• Regnsensor (skönt att slippa hålla reda på det där...)
Ja, det är ju ett helvete att hålla reda på om det regnar eller inte, hur var det nu? om det kommer blött på rutan ska torkaren vara på? :twisted:
haha, skämt å sido är det en väldigt smidig funktion, men skrivet så såg det lite kul ut :)
Jo, men du vet ju själv hur det är när regnet ständigt varierar. Helt plötsligt regnar det för lite och man måste anpassa hastigheten så den inte går torrt och bladen börjar gnälla. Otroligt irriterande.
Jag har också regnsensor på min bil och det hade gott räckt med detta. Det fungerar så bra att de vanliga lägena på spaken är helt onödiga.
FWH skrev:Den finess som jag inte haft i någon tidigare bil och som jag snabbt blivit väldigt van vid är "key less go".

Men sånt som jag bara inte skulle kunna beställa en ny bil utan är:
- USB ingång
- Bluetooth för telefonen
- Parkeringssensorer
USB SD AUX ingång kan man köpa till nästan alla gamla bilar tex här.

http://stores.ebay.de/Autoteile-Dresden ... 1909313012
Parkeringsensor går bort med en kamera.
Senast redigerad av 2 PRIUS, redigerad totalt 0 gång.
Den adaptiva farthållaren är helt suverän tycker jag.
Bluetooth
Parkeringssensor
Regnsensor
Det måste vara skönt att ha "Regnsensor", har hittills aldrig haft det, MEN ?:-/ Måste väl vara det mest praktiska extra just nu för det mesta som nämnts här har väl dom flesta redan :mrgreen:
Men roligt att se vad alla har för funktioner och finesser i sina bilar :( Bästa jag har i min bil är en bollpump som man kopplar in i cigguttaget då det blir för varmt... Meningslöst att veva ner rutorna då bilen inte går framåt eller bakåt så det blir nå skönt drag alls :'( Jävla 245:a -.-
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 12

"1975-1984 Volvo 242 244 245 DL Center Cap Hu[…]

Halvljus

Jag har en V50 -11 som jag var och besikta. Jag fi[…]

Är det en bärarmsbussning som håll[…]

Tmap sensorn är bytt och egr är bort pro[…]