Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

#1534079
Weiron i ottan

För den som inte är lika insatt ---> http://krsjazz.fi/private/weiron.html
  • 1
  • 682
  • 683
  • 684
  • 685
  • 686
  • 817

Såg coolt ut på parkeringen först[…]

Sitter tyvärr inte original men jag har ett p[…]

Ja på min är det en stum led och det ha[…]

Värmesköld över turbon

Har märkt att värmeskölden öve[…]