Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av jojjeblom
En ny undersökning visar att det krävs en längd på 8,5 cm och en på bredd på 5,4 cm för att helt kunna tillfredställa en kvinna...........

Däremot så spelar det ingen som helst roll om det är Mastercard eller Visa...
av matzen10
Enkel grammatik

Substantiv är ord som du sätter ”fan” eller ”djävel” efter:
klockfan, gubbdjävel, hammardjävel.

Adjektiv är ord som du sätter ”skit” före:
skitbra, skitsnygg, skithäftig.

Och verb sätter du ”utav helvete” efter:
drack utav helvete, dansade utav helvete, körde utav helvete.

Skitenkelt va’?
av matzen10
Vad har har en blondin och en ekorre gemensamt?
- Båda letar efter saftiga ollon.
--------------------------------
Hur vet du att en blondin har suttit framför datorn?
- Det är läppstift på joysticken.
--------------------------------
:oops:
Användarvisningsbild
av alex960
en full kille gick fram till några tjejer på puben och försökte stöta lite den ena tjejen tappa tålamodet varpå hon sa till snubben,,du har inte tänkt på att flytta till gävle?? killen tänkte och sa varför det då,,jo sa tjejen dom behöver en bock som ingen tänder på :D
av S.t.r.a.n.D
matzen10 skrev:Enkel grammatik

Substantiv är ord som du sätter ”fan” eller ”djävel” efter:
klockfan, gubbdjävel, hammardjävel.

Adjektiv är ord som du sätter ”skit” före:
skitbra, skitsnygg, skithäftig.

Och verb sätter du ”utav helvete” efter:
drack utav helvete, dansade utav helvete, körde utav helvete.

Skitenkelt va’?
KUNG!!! :mrgreen:
Användarvisningsbild
av alex960
Det var en man som plötsligt blev impotent.Efter ett tag bröt han ihop och gick till doktorn för att undersökas.Efter en grundlig undersökning säger doktorn; Jag har dåliga och goda nyheter .De dåliga är att musklerna runt penis har förtvinat,Den goda nyheten är att det finns en experimentell behandling,men den kan gå fel.Den går ut på att vi inplanterar musklerna från en elefantunges snabel i din penis.Det går mannen med på ,Några veckor senare går mannen ut med sin tjej på restaurang ,När dom sitter till bords känner han hur det rör sig i skrevet.Mer och mer tills det gör riktigt ont! Han öppnar gylfen för att lätta på trycket,Plötsligt kommer kuken fram glider över bordet,Greppar en fralla från brödkorgen försvinner sen i byxan igen.WOW!.Säger den chockade tjejen ,Kan du göra det igen?Med tårar i ögonen och högrött ansikte svarar han ,KANSKE!.Men jag vet inte om jag får plats med en fralla till i röven!! :twisted:
Användarvisningsbild
av tullaren
Det var änkan som gick till charken för att köpa 20 cm falukorv.
charkmästaren frågade om hon ville ha den skivad.
då lyfte änkan upp kjolen o sa
- tror du att detta är en cd-växlare :lol:
Användarvisningsbild
av Nexus
En gurka,en banan och en k*k diskuterar hur jävligt de blir behandlade. Gurkan säger: De skär mig i små bitar och sedan äter de upp mig. Bananen säger: De klär först av mig naken,sedan äter de upp mig. Kuken säger: Ni har det fan lyxigt! De jävlarna väcker mig mitt i natten och sätter en svart påse på mitt huvud,trycker in ett trångt och ofta blött mörkt rum och dunkar mitt huvud i väggen om och om igen, tills jag spyr!
Användarvisningsbild
av Ticken
Tolv prästkandidater står uppradare nakna i en klosterträdgård för att genomgå det slutgiltiga provet - att se så det inte har synd i sinnet.
Var och en har en liten bjällra fastknuten på manicken.
En bedårande ung skönhet, klädd som hon skapades kommer och dansar för dom. Putar och bänder sig för den första kandidaten - Ingenting!
Samma vid nummer två, tre, fyra och så vidare utan minsta klockslag. När hon visar sina behag framför nummer tolv därimot, får han så våldsamt fjong att bjällran kastas av organet.
Generad tar han ett steg fram och bockar sig för att plocka upp den.

Då hörs elva små klockor ringa...

/Turbo+
  • 1
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 199
Xc70 aut Vxlåda awd d4 2016

Har börjat få ett lätt vinande tro[…]

C40 körkomfort.