Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av *pettson*
Blinkersen.. För alla bilar verkar inte vara utrustade med en. Ju nyare, ju färre verkar ha beställt det tillbehöret. (för det är väl tillval på nyare bilar än 2000?).
*pettson* skrev:Blinkersen.. För alla bilar verkar inte vara utrustade med en. Ju nyare, ju färre verkar ha beställt det tillbehöret. (för det är väl tillval på nyare bilar än 2000?).
Japp, men även här var Mercedes o BMW först med det tillbehöret; redan på 80-talet fanns det i deras tillbehörssortiment! Dock har prissättningen på tillbehöret gjort att det, fram till dags dato, inte är många som kryssat i det i listan..tyvärr..

//Matz
vetten skrev:
cybermunk skrev:Att den startar :)
Absolut det bästa svaret hittills :-)-) BRA jobbat "cybermunk"

Vetten, att det va bästa svaret hittills kunde jag ge mig på :)

Men om den nu startar så måste ju att den rullar vara näst bäst :)
• Elstol med minne (min fru och jag delar på bilen och hon är 25 cm kortare än jag...)
• Regnsensor (skönt att slippa hålla reda på det där...)
• Parkeringssensor (skönt att slippa gissa avståndet + extra säkerhet som räddat mig ett par tre ggr)
• Dieselvärmare med tidur (skulle vara kanon med fjärr också...)
StringerBell skrev:• Regnsensor (skönt att slippa hålla reda på det där...)
Ja, det är ju ett helvete att hålla reda på om det regnar eller inte, hur var det nu? om det kommer blött på rutan ska torkaren vara på? :twisted:
haha, skämt å sido är det en väldigt smidig funktion, men skrivet så såg det lite kul ut :)

eftersom jag själv inte åker så ny bil har jag inte så väldigt många finesser i bilen, men färddatorn är väldigt omtyckt!
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 12
Halvljus

Jag har en V50 -11 som jag var och besikta. Jag fi[…]

Är det en bärarmsbussning som håll[…]

Tmap sensorn är bytt och egr är bort pro[…]

Välkommen ut i trafiken