Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av grillchips
Grattis crumpets! Skönt att ha det avklarat nu? ;)
av Rådlös
Första körkortet var för Lätt MC, maj -61. Nästa gång var för Bil maj -63. Och Trafikkort som det hette då var mars -67. I dag heter körkortet A BE CE. Jag får alltså köra allt utan buss i linjetrafik.
Användarvisningsbild
av erikn
Man får väl gratulera då i efterskott, antar att det fyllts jämnt i april eller maj.
av Rådlös
Man kan kanske tolka det så, men det var fel. Jämnt årtal fyllde jag för snart ett år sedan. Nu blir det en udda siffra.

Jag kan tillägga att när man har hunnit med några år, så är det inte alltid självklart att veta hur gammal man är. Om någon frågar eller på annat sätt vill veta, så får man tänka efter i ett par sekunder innan man svarar. Personnummer däremot vet man i sömnen, men inte den aktuella åldern. Om jag tänker bakåt så slutade jag nog att hålla räkningen på min ålder när jag hade fyllt 21 år, som var myndighetsålder på den tiden.
Användarvisningsbild
av grillchips
Om det är till någon "tröst" så får jag ibland tänka till när ålder efterfrågas. Jag är 28 och har många gånger varit nära på att säga 23-25 av bara farten.
Användarvisningsbild
av erikn
Då är du lika gammal som min äldsta syster. Hon var 20 när jag föddes.
Användarvisningsbild
av vetten
xerent skrev:Jag fyller 30 nästa vår. Dags att planera för 30-årskrisen med andra ord, tona rutorna och lacka om fälgarna alltså ;)
Dags att skaffa käpp då :lol:
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Det pratas om att adaptiva farthållaren an[…]

DennisCA's Volvo 850 -97

Det höll på att gå åt helsi[…]

Problem bromsar (luftning)

Du har felet där bak. Förmodligen en d&a[…]