Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av vetten
:-)-)
Funk skrev:Volvo Gravity Car ... Men jag håller med camaro69.. vi börjar komma för långt från bilar som faktiskt rullat så man kanske t.o.m sett den.. Denna har ju inte ens någon motor heller..

Någon annan får ta på sig uppgiften med ny bil om svaret är rätt, jag åker på semester i helgen..

/Thomas

Så du menar att den där "Buggyn" är en Volvo????

Faen va häftigt :mrgreen: Synd bara att dom inte hade en bra elmotor med super batteriert att sätta i den :mrgreen:
Naturligtvis måste dom vara snabbladdande!!!

Såg idag på någon på webben http://techworld.idg.se/2.2524/1.217420 ... a-sekunder det där borde ju komma lägligt nu om det kan komma snabbt.

Jag skulle gärna ha en elbil, bara jag visste att jag kunde lita på den. Ja jag åker typ 2,5 mil x 2 varje dag så verkningsgrad så är det ju inget fel på. Sen måste den ju också kunna fixa värme i kupan när "Kung Bore" tränger på, så såna snabbladdade batterier i en sån Volvo som ser ut som en Buggy måste ju "ALLA HA" eller????? :roll: :lol: :mrgreen: ?:-/
Och tänk va kul man skulle kunna ha med en sån :twisted: :-O)
Användarvisningsbild
av camaro69
VW Kharman Ghia.

Byggdes mellan 1955 - 1974.
Användarvisningsbild
av camaro69
Du verkar het, vetten.

Jag överlåter till dig att lägga in en bild i stället för mig, om du lägger in en tjusig bil från det stora landet i väster. :wink:
  • 1
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 275

Tjena! Jag upptäckte denna knackning idag n&a[…]

Polestar 5

Snygg och snabb bil, men jag tror Polestar kommer […]

V70 d5 2008 lastgaller

Har precis köpt en Volvo V70 från 2008 […]