Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av vetten
Är det någon som vet om det finns nån app/program som gör att man kan ta bort förinstallerade appar typ Facebook och liknande som jag inte använder, dom ligger ju bara där och tar upp plats i telefonens inbyggda minne.
Jag har en Sony Ericsson Ray.
Användarvisningsbild
av vetten
Ok så man måste alltså roota för att kunna göra det. Vet att SE tillåter rootning numera, men? Kommer jag att kunna få android 4 när den släpps då?

Som offtast så tar det typ mindre än 30 minuter innan man får svar här och ok sådana.

Ni där ute är helt otroliga :-)-)
Användarvisningsbild
av Severin
Rootning ska inte ändra det men man kan alltid uppgradera på andra sätt än det du gör idag,men huruvida man rootar en SE vet jag inte då jag bara kan Samsung
Ta en titt på swedroid så får du hjälp av SE anhängare ;) (hänger även där under namnet S-Droid)
av llesrof
Om du rootar telefonen och lägger in en ny ROM så kan du säga tack och hej till alla former av garantier och hjälp från båder säljare och tillverkare.
av kamilenski
Ni kunniga. Kan jag skriva ut från mobilen? Har en skrivare ansluten till nätverket via wifi och surfar från mobilen Android via wifi.
Så?
Användarvisningsbild
av Severin
Inga svårigheter att återställa om man måste lämna in den, har rootat alla mina lurar och flashat custom roms utan problem, skulle jag vara tvungen att lämna in den så är det bara att flasha stockrom.

Ang skriva ut så använder jag printershare och då kan jag skriva ut vart jag än befinner mig

Sent from my GT-I9100
Användarvisningsbild
av Tomas88
Kan tipsa om en app till Android
Fordonskoll: Hämtar samma uppgifter på fordon som finns på transportstyrelsen. Alltså uppgifter som modell, skatt, bränsleförbrukning, släpvagnsvikt mm. Väldigt smidigt.
Dessutom finns det möjlighet att att automatiskt skicka ett sms till fordonskontroll för att få uppgifter om ägare mm.
Användarvisningsbild
av vetten
llesrof skrev:Om du rootar telefonen och lägger in en ny ROM så kan du säga tack och hej till alla former av garantier och hjälp från båder säljare och tillverkare.
Kollade detta med min son som jobbar på en stor elektronikaffär och han säger att det garantier enbart gäller för hårdvaran i mobilen inte mjukvaran, så att roota ska inte vara nån fara speciellt då SE tillhandahåller hjälp om hur man gör.
Senast redigerad av 1 vetten, redigerad totalt 0 gånger.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Motorn tappar kraft och dör.

Ja motorlampan har tänds några gå[…]

Där är något som är tokeri p[…]

Elpriset

Jag har sett hur mycket abonnemangskostnaden till […]

gummilist