Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

*Det automatiska ljudregleraren som reglerar volymen på stereon beroende på hur mycket buller som finns i bilen.
*Det stora bagageutrymmet.
*Men mest glad är jag för att min bil är gjord av plåt, och inte plast!!!
PRIUS skrev:Tystnaden, och att ratten stolen nackstödet bältet backspeglarna ställer in sig själva var gång man sätter i startnyckeln!
Vad har du för bil då? ;-// Toyota PRIUS?
~Kalle~ skrev:
PRIUS skrev:Tystnaden, och att ratten stolen nackstödet bältet backspeglarna ställer in sig själva var gång man sätter i startnyckeln!
Vad har du för bil då? ;-// Toyota PRIUS?[/quote
Volvo.
Senast redigerad av 2 PRIUS, redigerad totalt 0 gång.
Att den rullar är det klart bästa på min bil allt annat är lyx :P

Jo en annan ska e oxå bra nämnligen min AC modell sidorutor ner alltså Korsdrag :D
PRIUS skrev:
~Kalle~ skrev:
Vad har du för bil då? ;-// Toyota PRIUS?[/quote
Volvo.
Ursäkta dröjesmålet.
Lexus LS 400 från 1993, som även har supersterio luftfjädring för ställbar höjd, som sänks vid automatiskt vid högre fart om man ställt in höjden för tex skogsväg. Går även att ställa för mjukare fjädring, och att bilen växlar senare vid sportigare körning mm. Många bra tipps i handboken där det bla står att man bör ha högre lufttryck i däcken om man kör långa sträckor i över 230 kmt med fyra i bilen, ett råd man har stor nytta av i Sverige eller hur.

Sedan kan man montera en turbo och då låter motorn så här.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 12

Frontspoiler 39854555 Tröskel V […]

Kanske dålig kontakt, ska försöka […]

Foringer / Bussinger V90 CC

Om du bör byta mer än endast bakre l&aum[…]

Felkod B5