Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av jojjeblom
Hustrun stod och stekte frukostägg åt sin make.
Plötsligt kommer maken inrusande i köket.

-"Försiktigt," säger han, "FÖRSIKTIGT! Använd mer margarin! Du steker
för många åt gången. FÖR MÅNGA! Vänd dem! VÄND PÅ DEM NU! Det behövs mer margarin. Åh, herre gud! VAR ska du få plats med MER MARGARIN? Dom kommer att fastna! Försiktigt... FÖRSIKTIGT! Jag sa FÖRSIKTIGT!
Du lyssnar ALDRIG på mej när du lagar mat! Aldrig! Vänd dem! Skynda dej nu!
Är du tokig? Har du mist förståndet? Glöm inte att salta dem.
Du vet att du alltid glömmer att salta dem. Använd saltet. ANVÄND SALTET! SALTET!!!"

Hustrun stirrar på honom.

- "Vad i hela friden är det för fel på dej? Tror du inte jag vet hur man steker ett par ägg?"

Maken svarar då lugnt,

- "Jag ville bara visa hur det känns när jag kör bil."
Användarvisningsbild
av jojjeblom
En man bärs in på akuten med benbrott, blåslagna ögon och en golfklubba virad runt halsen.

Vad har hänt? Frågar läkaren.

Jag spelade en runda golf med min fru när hon slog ut bollen i en kohage. Vi gick ut i hagen och letade efter bollen och då såg jag att en av korna hade något vitt där bak. Jag gick dit och lyfte på kossans svans och där satt mycket riktigt en golfboll med min frus initialer på. Jag höll fortfarande upp kosvansen när jag ropade till min fru "den här ser ut som din" sen minns jag inget mer..
av Cornelia
Putte gick bort till sin kvinnliga kollega på jobbet och sa:
- Åh, vad ditt hår luktar gott idag, alldeles nytvättat!
Kvinnan blev rasade och gick raka vägen in till chefens kontor och talade om att hon blev sextrakasserad på sitt jobb.
- Vad är det som har hänt? Frågar chefen.·- Putte sa att mitt hår luktar nytvättat, svarade kvinnan.
- Men, vad är det för farligt med det? Frågade chefen.·-

Vad som är farligt med det? Fräste kvinnan. Putte är ju för fan dvärg!
av Cornelia
en kåt kille gick in på en bordell
- jag måste knulla!!!!
- våra billigaste tjejer kostar 300 spänn
- men jag har bara 100, kan ja inte få rabatt
- nej men vi har en kanin som du kan få sätta på för en 100'ing
- ok, tack
bordellchefen leder honom till ett rum, han gör de han ska å går hem. han kommer tillbaka nästa dag
- jag måste knulla jag måste knulla!!!
- 300 spänn
- jag har bara 100 igen, kan ja inte få ta kaninen igen?
- den är död, men vi kan lösa det på ett annat sätt, du kan få kolla i nyckelhålet när andra har sex å runka till det.
- tack tack
han leddes till ett rum men det var kö till nyckelhålet, så han fick vänta en stund.
när det var hans tur kolla han in redo att börja, men till hans förskräckelse så var det två gamla skruttar som "höll på" och det var rent ut sagt äckligt
- åh fy fan, hur kunde ni runka till de här frågade han dom andra som varit där förut
- det är väl inget, igår va det en sjuk jävel som satte på en kanin.
Användarvisningsbild
av lilleman
en man kommer in på sin stamrestaurang och blir snabbt hänvisad till sitt vanliga bord.
han ser då en vacker sexig blondin 2 bord bort,som också är ensam.
han ber då kyparen skicka över husets dyraste champagne,men istället för att låta servitören öppna flaskan
låter hon den vara och ger kyparen en lapp.lappen lämnas till vår man och den lyder:"om jag ska acceptera champagnen
från dig förväntar jag mig att du har en mercedes i garaget,10 miljoner på banken och 18cm i byxorna."
mannen skickade tillbaka en lapp med texten:"kära fröken! i mitt garagestår en ferrari, jag är god för 90 miljoner,
men inte ens du är läcker nog för att jag ska kapa kuken 10 cm!så skicka tillbaks flaskan !

mvh/roger
Senast redigerad av 1 lilleman, redigerad totalt 0 gånger.
  • 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 199

Här är ju justerbara IPD toe-rods.. :-)[…]

Bagageluckan på bilen har börjat kr&ari[…]

Oljeläckage S40 1.8F -08

En olycka kommer sällan ensam. Vid byte av ge[…]

..så det blir lite larvigt att häv[…]