Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av jojjeblom
En kvinna säger till sin mamma:

- Jag tänker skilja mej, allt han vill är att ha analsex.
Min anal som brukade vara som en enkrona i storlek
är nu som en femkrona!

Mamman svarar:

- Du är gift med en miljonär,
du bor i ett slott med 8 sovrum, du kör en ferrari, du
har 30.000 i veckan att shoppa för, du har 6 semestrar/år.

Är du verkligen beredd att offra allt det för ynka 4
kronor?
Användarvisningsbild
av jojjeblom
En golftokig svensk hade tagit ledigt från spelandet ett tag för att resa ner till Tokyos glädjekvarter. Han hade hört att japanskorna var något alldeles speciellt och det dröjde inte heller länge förrän han fick tag på en. Det enda konstiga var, att medan de låg där och höll på för fullt, stönade hon "naranja, naranja" hela tiden, men han tänkte inte mer på det.
När han efter några dagar kom hem igen och återvände till golfbanan fick han syn på en japan, som verkade otroligt skicklig. Svensken följde efter japanen en stund, och när japanen till slut slog en perfekt hole-in-one, kunde inte svensken hålla sig, han tyckte att han borde visa sin uppskattning på något sätt, så han ropade "naranja, naranja" för fullt, eftersom det var det enda han kunde säga.
Efteråt kom japanen fram till honom och sa på helt felfri svenska:
- Jag är mycket glad att du uppskattar mitt spel - men vad menar du med att ropa "fel hål"?

En impotent fikus, kallas den krokus?
Användarvisningsbild
av jojjeblom
Bild

Som svensk med en Volvo i USA passar ju denna personliga skylt bra 8) :D .
Användarvisningsbild
av halmstaden
Får väl fortsätta på temat M. Jackson..
Vad finns det för likhet mellan Michael Jackson och en plastpåse?

Båda är gjorda av plast och båda är farliga för barn.
Användarvisningsbild
av camaro69
Det var killen som hade problem med för tidig utlösning så han gick till läkaren. Läkaren gav honom följande råd. När du känner att du är på väg, så tag då en pistol och skjut ett skott, för du behöver bli lite rädd.

Glad ihågen gick killen hem, och det blev dags för en underbar stund. När det var på väg för honom, så tog han fram pistolen och sköt ett skott.

Han blev dock tvungen att uppsöka läkaren omedelbart.
Läkaren frågade: Gick det inte bra?

Nej, för djävulen. Vi körde en sextionia och när jag var på väg så sköt jag med pistolen.
Kärringen bet av fem centimeter från snoppen och sket mig rakt i ansiktet. Sen kom grannen ut från garderoben med händerna i vädret.......
Användarvisningsbild
av jojjeblom
Vad tror du om att leva livet baklänges?

Man skulle starta med att dö och få det överstökat. Sen vaknar man upp på ett ålderdomshem och får det bättre och bättre för var dag. Man blir så småningom för pigg för att vara där och får sin pension. På sin första arbetsdag får man en guldklocka. Sen arbetar man i 40 år tills man är ung nog att dra sig tillbaka från arbetsmarknaden. Man dricker och festar och förbereder sig på att ta det lugnt. Sen hamnar man i grundskolan, blir ett barn, leker och har inga förpliktelser tills man blir en baby... De sista 9 månaderna tillbringar man flyttande runt i ett fint lyckorus. Där finns centralvärme, roomservice mm. Och till sist försvinner man från denna världen i en stor orgasm... :D
Användarvisningsbild
av jojjeblom
Bild

Kokt krabba brukar ju vara gott, men detta vete tusan :shock: :lol: .
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Krabbtaska (Cancer pagurus) är en art av krabba. Krabbtaskan lever i Atlanten; från Norge i norr till norra Afrika i söder. Det är denna art som vanligen kallas krabba som maträtt.
Användarvisningsbild
av jojjeblom
Det är inte lätt att vara gift.

Kenneth som var nygift, sa till sin fru
- Du måste ha helt klart för dig att vissa saker gäller i vårt äktenskap.
- På lördagar ser jag på V75 o fotboll. Fredagar och onsdagar är det puben med grabbarna, o Solvalla kl 21,30 . Glömde säga att tisdag kvällar då har vi sen golf träning.

- Ja ja svara nyblivna hustrun, - Du ska veta en sak, att här hemma knullas det varje kväll kl 21.00 antingen Du är hemma eller inte........
  • 1
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 199

Här är ju justerbara IPD toe-rods.. :-)[…]

Bagageluckan på bilen har börjat kr&ari[…]

Oljeläckage S40 1.8F -08

En olycka kommer sällan ensam. Vid byte av ge[…]

..så det blir lite larvigt att häv[…]