OBS! Jag säger inte det enbart för att jag är PRO-vaccin utan för att jag jobbar med sjukvård. OBS!
Här kan man följa biverkningarna som rapporteras och sammanställs. Glöm inte läsa texterna med för förtydligande http://www.lakemedelsverket.se/Alla-nyh ... november-/.
Edit: Var tvungen att lägga in biverkningar på Treo som en jämförelse att vanliga receptfria läkemedel oxå har biverkningar som kanske förundrar

Och jag förringar inte Kalles redovisning, tvärtom!! Såg bara så domedags-aktigt ut så jag tänkte balansera lite.
Biverkningar för Treo: Hjärtklappning, skakningar, magsår/magblödning, ökad blödningsförmåga (trombocytopeni), svettningar, oro, rastlöshet, sömnlöshet, illamående, trötthet, yrsel, tillfällig tinnitus, yrsel, allergisk reaktion, svåra hudreaktioner, njurfunktionsstörningar.
Varning & försiktighet: Om man samtidigt äter blodförtunnande medel, om man samtidigt använder antiinflammatoriska medel (t.ex. Zon, Diklofenak. Kan ge njurskador), vissa vanliga antibiotika (spec. vid urinvägsinf. eller prostatainfl.), diabetesläkemedel, Fenantoin (eller liknande antiepileptiska läkemedel), (anti)reumatiska läkemedel, samtidig användning av slemhinneavsvällande läkemedel (t.ex. Rinexin), användning av Fevarin (stämningshöjande medel), om du behandlas med gonorrémedicin, om du behandlas med vissa mediciner för schizofreni.
/M10