Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Ticken
Oj det var inte illa, men Cops kan jag skriva under på. Varje kväll..!

Frågan är bara hur mkt handling det är i den lixom :p

/Ticken
Användarvisningsbild
av Fluffen
Cops klarar jag bara inte av.
-En bil blinkade inte vid en korsning vi stannar honom och sen hittar vi en pistol och ett par kilo knark... :mrgreen:
Känns så konstgjort, de ska först tjöta om hur de blev poliser och sen hur mycket det gillar det och innan de hunnit prata klart så får de en utryckning. :roll:

Men V är en sevärd klassiker både som miniserie och Tv-serie. :-)-)
Användarvisningsbild
av Ticken
Fluffen, självklart är det ju så att man bara tagit med alla stunder där det hänt saker. Hur kul hade det varit att kolla i en halvtimme på en polis som kör runt i sin bil utan att det händer någonting?

/Ticken
Användarvisningsbild
av Tomas88
Cops kan vara lite underhållande ibland men jag brukar tycka många poliser använder övervåld då de skall gripa någon. Om en försöker springa ifrån polisen så kastar sig tre-fyra st över honom och trycker ner honom mot marken.
Tänk då på att detta är när de filmar. Hur ser det ut när man inte filmar och visar i TV?
Är naturligtvis inte alltid så men jag reagerar ändå ofta på detta.

Sorry om jag kom ifrån ämnet lite.
av Tobbev
Ja Cops är väl inte favoriten direkt, men funkar kanon att kolla på om man har Ipod Touch'en med sig och man blir sittande 23 minuter någonstans.
Användarvisningsbild
av Ticken
Tomas, i usa skjuts det rätt vilt. Även på polisen, och om var tredje person du ska visitera är beväpnad och ser en utväg genom att skjuta dig så skulle nog du med inte tveka att kasta dig över någon om risken ens finns att personen är beväpnad.. Så ser jag på det iaf.

/Ticken
av llesrof
Nu blir jag rädd. Jag trodde att det var den där svenska komedin ni menade när ni snackade om "Cops". Det vore illa nog. Men det är alltså den där serien där amerikanska snutar med obligatorisk mustasch smiskar knarklangande svartingar, spaggar och låtsas vara pöksugna torskar så att de kan sätta åt lite tjackpundarluder också? Och det finns folk som på allvar tycker att det är bra och underhållande TV? :-O) Ja ja, smaken är olika. :-DD
av Tobbev
llesrof skrev:Och det finns folk som på allvar tycker att det är bra och underhållande TV? :-O) Ja ja, smaken är olika. :-DD
Ajjemän :)
Användarvisningsbild
av Tomas88
Ticken skrev:Tomas, i usa skjuts det rätt vilt. Även på polisen, och om var tredje person du ska visitera är beväpnad och ser en utväg genom att skjuta dig så skulle nog du med inte tveka att kasta dig över någon om risken ens finns att personen är beväpnad.. Så ser jag på det iaf.

/Ticken
Eller så hade jag tvekat desto mer. Just pga detta.
av svempus
få se ska jag räkna upp lite ur samlingen jag har me filmer...
repmånaden, nionde kompaniet, True lies,nu blåser vi snuten 1,2,3an, terminator 1 till 3,torsk på tallinn, simpsons filmen, ju bästa lilla horhuset i texas och några saw filmer finns det me... så man har en riktig blandning i mina filmer....
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 13
DennisCA's Volvo 850 -97

Nåjaa efter en massa preppande, prime:ade me[…]

Ett vanligt förekommande bekymmer är att[…]

Vårda v90 2025

Hej, har en v90 som nu gått 1600 mil sen L[…]