Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av 855glt-97
Brainy: den säljs även i Sverige, fast här säljs den som ett hjälpmedel för tex gamla och rörelsehindrade
Användarvisningsbild
av 855glt-97
Fy fan
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowScriptAccess" value="always"></param><embed src="
" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
Användarvisningsbild
av 855glt-97
Var glad att du inte parkerat här
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowScriptAccess" value="always"></param><embed src="
" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
Användarvisningsbild
av 855glt-97
Han skulle man ha i sitt brännbollslag nästa gång, en jäkel på och ta lyror :D
Användarvisningsbild
av 855glt-97
När till och med en kamel klagar då är det kris
av blådåren
Ticken skrev:

Å herregud.. Hör hon illa eller???!!

/Ticken

Hon klarar iaf att hålla masken lite grann iaf.....

Skulle nog kalla "sören" den puckade i detta fallet, jag menar hur dum får man bli om man tror att fi**a ska användas i en frågesport.......
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 162

Som sagt den rymmer 543 liter och är d&aum[…]

Jag fick hem lite nya grejer som jag blev sugen p&[…]

Motorhuv öppen?

För mig är det jag sist stängde &ou[…]

På min bil av samma årsmodell behö[…]