Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nybbe_gefle
Själv kör jag tankbil! Utgår från Fredriksskans (Gävle Hamn) och kör runt i mellersta Sverige.

//David
av matzen10
Nybbe_gefle skrev:Själv kör jag tankbil! Utgår från Fredriksskans (Gävle Hamn) och kör runt i mellersta Sverige.

//David
Har du vägarna förbi Örebro så kan du få tanka upp min kärra ;-) Åsso kan du få en ÖSK-tröja så du blir snygg o proper när du går på match! :twisted:

M V H
---> Matz
Användarvisningsbild
av Nybbe_gefle
matzen10 skrev:
Nybbe_gefle skrev:Själv kör jag tankbil! Utgår från Fredriksskans (Gävle Hamn) och kör runt i mellersta Sverige.

//David
Har du vägarna förbi Örebro så kan du få tanka upp min kärra ;-) Åsso kan du få en ÖSK-tröja så du blir snygg o proper när du går på match! :twisted:

M V H
---> Matz
Hehe....tror inte att du vill ha den sörjan jag har med mej i din biltank!! Jag kör något som heter Kaolinslurry, det är flytande lera som används i pappersindustrin! ÖSK?? Vad är det? Ett nytt kaffemärke?? :mrgreen:

//David
Användarvisningsbild
av cybermunk
Skulle jag ta C-Kort vill jag ratta Volvo, ja som det står i sign.
Användarvisningsbild
av alex960
cybermunk skrev:Skulle jag ta C-Kort vill jag ratta Volvo, ja som det står i sign.
ja och sen när du kört en scania med v8 så lämnar du aldrig den igen,jag var själv volvo frälst när jag började köra sen fick jag en scania,skulle chefen köpa en volvo så slutar jag samma dag 8)
Användarvisningsbild
av FWH
alex960 skrev:
cybermunk skrev:Skulle jag ta C-Kort vill jag ratta Volvo, ja som det står i sign.
ja och sen när du kört en scania med v8 så lämnar du aldrig den igen,jag var själv volvo frälst när jag började köra sen fick jag en scania,skulle chefen köpa en volvo så slutar jag samma dag 8)
+1 :-)-)
Användarvisningsbild
av Severin
Volvon är det sjukt trång hytt på
Användarvisningsbild
av Nybbe_gefle
Kan bara instämma med de tidigare talarna!! Kör heller Scania vilken dag som helst, men är ju dessvärre tvungen att köra Volvo FH13 440 med I-Shit....å förlåt, I-Shift ska det ju vara... :roll:

När det gäller personbilar så föredrar jag dock Volvo!!

//David
Ljud vid kallstart

Vet någon om detta stag/turbo åtgä[…]

Varvtal motortemp är bara två exempel […]

Efter att jag bytt kamremmen senast så sitte[…]

På sådana GDS hallar då lyftplat[…]