Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av Fred
Du får tycka precis vad du vill...på samma sätt som jag får tycka precis vad jag vill! :D
Användarvisningsbild
av Guligan
Jag är för nyfiket lagd för att ignonera foruminlägg, trots att vissa aldrig borde ha lästs...
Användarvisningsbild
av SvenB
Fred skrev:Du får tycka precis vad du vill...på samma sätt som jag får tycka precis vad jag vill! :D

Okej, då är det tillåtet för mig också att, som jag skrev i mitt förra inlägg på den här tråden, tycka det är synd att inte alla passar.
Senast redigerad av 1 SvenB, redigerad totalt 0 gånger.
av Fred
KKR, för mig får ALLA tycka vad de vill, även du!
av Lövet
Fred skrev:...men vad är skillnaden att låta forumet dölja inlägget från en viss användare mot att försöka "hoppa över" det med ögonen...?
Kan inte annat än hålla med. Förstår inte att någon kan bli upprörd över att en person inte vill se någons inlägg. Ska vi tvinga folk att läsa alla inlägg lika noga också?

Nej, funktionen är utmärkt för de som vill ha den. Själv har jag den inte påslagen men det finns 1 användare som är bra nära att åka in i det filtret ett par gånger i veckan.
av Fred
Tack Andreas! Det fina med funktionen är ju att man kan ge någon en "time out" ett tag för att sedan, om man vill, ta bort spärren igen. Dessutom kan man välja att visa enskilda inlägg om man nu vill se det.

Jag ser inga nackdelar alls med att använda funktionen om det nu är någon som man stör sig illa på! :D
Användarvisningsbild
av Mysko
Hmmm jag kommer inte ens ihåg att jag skrev detta :) Varit borta ett tag, men nu har jag ju ny modell på volvo som jag behöver lära mig :)
installera dragkrok

+1 Köp utan elsats.

Är väl ingen adaptiv farthållar[…]

Venturatuning T8 2024

Samma här var intresserad men hade velat haft[…]

Har en spökande V60 här som ibland kan f[…]