Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

CarMan skrev:Åka båt, en som har fatta ialla fall :-)-)

var åker du o var har du att åka på?

5 vilda Hondahästar i Norrtäljeviken (stockholms skärgård) :) Åka och titta på Roslagsloppet har alltid varit en klassiker

vi hade lite större båtar när jag var yngre så en dag ska jag ha en "riktig" båt som man kan åka långt med. Det finns inget bättre än vara på havet. Själv??
Håller med, det är nått specielt att vara på havet (om nu östersjön räknas till havet) snarare är det väll skärgården som är nått specielt !
1. La familja kommer först...en fru, fem barn och en hund.
2. Hästar...har två "Salle" Polsk halvblod och "Mirran" Welsh/New forest.
3. Datorer/webb…har ju några webbsidor att ta hand om.
4. Fiske
5. Bilar
camaro69 skrev:Vin
Kvinnor
Sång
Jag är inne på samma tema, lägger in Jobbet också, som är jäkligt intressant men tyvärr förtar de andra intressena en smula. Ja, vinet hinner jag med förstås... :P
Man kan ju kallt och varmt konstatera att det är spridda skurar vad gäller intressen på forumet :D
cobrajet skrev:Förutom familjen(3 vuxna barn alla flyttat hemifrån) och bilar:
Landställen
Djur&natur
Snöskotrar
Träning
Gammla möbler, porslin, glas
Åhhh, en som har lite vett innanför pannan.. hehe :D

Blir inte många mil i sthlm?? Var brukar du köra och vad kör du??
Förutom självklarheter som familj så är det, utan prio:

*Böcker
*Renovering av hus (är inte så händig men lär mig)

Det är väl ungefär vad som hinns med att odla för tillfället..

Renovering står ganska stilla men (ljud)böcker kommer det bli mkt av framåt våren. Då kommer den där j**la veden som ska staplas. Och som vanligt Brainy & Grammse: det kommer i botten på vedhögen att finnas, minst, 1 back starköl! (ev. slänger jag dit några blondiner för att höja intresset detta år) :lol:

M V H
---< Matzen
Djuren (två katter och två hundar)
Datorer och dess kringutrustning (roligast är felsök o rep)
Traktorer (äldre)
Mopeder (äldre)
Samla på olika ting (är en sk Hamster, samlar på allt, men främst Kulspetspennor med reklam, Fotogenlampor, Äldre biltillbehör, knivar, främst äldre Moraknivar, m.m.)

Och såklart bilar, men det var ju självklart, dock ska det vara äldre bilar, 85 o äldre helst.

Snöskotrar kan också vara intresse då jag har nån, brukar skaffa ibland, men även där ska det vara äldre saker.

Snickra har också börjat väckas till liv, då främst snideri, knivtillverkning m.m.

Är nog rätt så bred i intresset tror jag
Välkommen ut i trafiken

Varit ner och fått igång kylan i bilen[…]

Den borde ju verkligen fått heta ID.7. Ja […]

Icarsoft cr max och Biltemas dosa för Volvo.

Ett körnslag och en vänsterborr så[…]