Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av StringerBell
10 cm extra i Göteborg i natt. Detta förb.... L***-mögel.

Det är ju ganska avslöjande att se alla som bara har bil för att helg handla och vägrar gräva ut sina vrak så att snöröjarna kan få bort snön ordentligt. Sälj f--skapet så sparar ni också pengar. Kan ni åka kollektivt idag kan ni göra det alla andra dagar också. :evil:
av volvo944gl
ja jag märkte detta. det kom faktiskt 7 cm redan vid halv 7 på kvällen. sedan snöa det rätt lungt faktiskt.
av Tobbev
Jag fick en smärre chock på morgonen. Jag märkte inte ens att det snöade i går...
Användarvisningsbild
av Brainy
StringerBell skrev:10 cm extra i Göteborg i natt. Detta förb.... L***-mögel.

Det är ju ganska avslöjande att se alla som bara har bil för att helg handla och vägrar gräva ut sina vrak så att snöröjarna kan få bort snön ordentligt. Sälj f--skapet så sparar ni också pengar. Kan ni åka kollektivt idag kan ni göra det alla andra dagar också. :evil:
Jag är inte riktigt säker på om detta är ironi eller om det är elakt ment. Jag hoppas på det förstnämnda.

Men de som lämnar bilen och åker kollektivt en dag som denna tycker jag inte att man kan klaga på. Vägverket med Tingvall i spetsen har ju varit väldigt tydliga med att man ska ha dubbfria däck och låta bilen stå och välja annat färdmedel när det är dåligt väder...
Användarvisningsbild
av StringerBell
Brainy skrev:
StringerBell skrev:10 cm extra i Göteborg i natt. Detta förb.... L***-mögel.

Jag är inte riktigt säker på om detta är ironi eller om det är elakt ment. Jag hoppas på det förstnämnda.

Men de som lämnar bilen och åker kollektivt en dag som denna tycker jag inte att man kan klaga på. Vägverket med Tingvall i spetsen har ju varit väldigt tydliga med att man ska ha dubbfria däck och låta bilen stå och välja annat färdmedel när det är dåligt väder...
Givetvis är det lite tillspetsat men är man beroende av bil är det irriterande med söndagsåkare som tar plats i ett tätbebyggt område i en storstad med mycket begränsat med parkering. Kön till egen parkeringsplats är 6 år och det finns inga ytor att exploatera för nya parkeringsplatser. Som lök på laxen så är de som hyr parkeringsplatser så lata att de ibland ställer på den allmänna gatan eftersom det är 50m kortare att gå... :-(O)

Jag har aldrig längtat så mycket efter att bo på landet som nu även om snösituationen är värre där på många sätt.
Användarvisningsbild
av vetten
Tycker att den här passar här :roll:

av volvo944gl
vetten skrev:Tycker att den här passar här :roll:

klockrent!
Användarvisningsbild
av opA
vetten skrev:Tycker att den här passar här :roll:

Hahaha ! :-)-)
Användarvisningsbild
av StringerBell
Lagom kul väderlek i Göteborg: från -10 till plus 1 och regn på sex timmar i natt. Sedan väntas det -10 till kvällen igen.

Spola bandybana typ.
  • 1
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 190
Visa din semesterbil(d)

Det var intressant skogen är full av skrotade[…]

Nyckel till 850 1997

Jag har köpt en bil enligt rubrik och till de[…]