Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av Bannad
VolvoB20 skrev:
Volvoold skrev: fre 09 sep 2022, 22:54 Är det inte dags att stänga denna tråden nu? Nu har väl alla fått säga sin mening om kriget i allmänhet och Putin i synnerhet?

Detta forum ska väl handla om bilar och tillhörande ämnen? Eller är det okej just för att det gäller Ryssland, och inte nåt styre i tex mellanöstern?

Ska det diskuteras politik ändå, så kan man väl öppna en tråd med andra hot mer aktuella hot mot Sverige. Vi har ju importerade säkerhetsrisker som försöker döda poliser mm. (Se koranupploppen i våras, och som bedriver hetskampanj mot samhället och de styrande) Diskutera det i stället isf. Eller ska vi vänta tills det blir en statskupp först?
Men om du vill diskutera andra saker än Ryssland. Varför skapar du inte en egen tråd om det du vill diskutera istället för att försöka stänga denna tråden?

Det är väl bara att köra på...
@ VolvoB20 Helt riktigt. :-)

@ Volvoold- Dina ord dryper tyvärr av gallimatias.
Användarvisningsbild
av Cotag
lennarte skrev: mån 12 sep 2022, 09:27 Vad som än skrivs här, så verkar det gå bra för Ukraina på östfronten. Ryssarna flyr och lämnar massor med material kvar efter sig. Hoppas det fortsätter så....
Ja. Jag hoppas också att det stör proryssarna i tråden.
av Bannad
Cotag skrev:
lennarte skrev: mån 12 sep 2022, 09:27 Vad som än skrivs här, så verkar det gå bra för Ukraina på östfronten. Ryssarna flyr och lämnar massor med material kvar efter sig. Hoppas det fortsätter så....
Ja. Jag hoppas också att det stör proryssarna i tråden.
Vi får också hoppas att det lugnar eventuella paranoida medborgare i Sverige om att Ryssen Kommer :-)
av Bannad
Vill Ryssen ta Sverige finns det tre saker som dom kan göra utan omsvep. Och det är naturligtvis utan några som helst konventionella vapen.
1: Compbugga köpsystemet.
2: Compbugga Elförsörjningen.
3: Compbugga kommunikationsmöjligheterna.

Syvende og sist till den som är riktigt rädd för den Ryska Björnen- kan mao föga oroa sig för kulor och krut.
Användarvisningsbild
av Cotag
Minsann, försöker du sälja in ett nytt ord?
av Bannad
Cotag skrev:Minsann, försöker du sälja in ett nytt ord?
Behöver föga sälja. Nu vet du. :-)
Användarvisningsbild
av Cotag
Inte ens google vet vad Compbugga är.

Sett några svenska politiker svänga sig med uttryck på latin för att göra sig märkvärdiga på twitter.
Kanske samma diagnos.
Användarvisningsbild
av Allinug
Det är väl bra att ryssarna flyr Ukraina. Det vinner bägge sidor på. Som sagt, ryska regimen bryr sig inte om att unga människor dör. Snarare är det väl ännu ett sätt att kuva den egna befolkningen, att barnen kommer hem från kriget i liksäck.
  • 1
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 147

@yrrol3 , Vill du ha fancy skivor så bli[…]

Vad som händer om man bara har en USB-port ve[…]

230fk går snålt

En liten tanke jag har är om min turbo lä[…]

Kan man felsöka haldexen genom att ta ur s&au[…]