Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av cybermunk
Ja det där snökaoset kommer väl lagomt till helgen, då en annan ska ut och åka.
Användarvisningsbild
av cybermunk
Hepp det kom tydligen redan idag med enorm halka som följd, helvete på en sträcka av 8 km så höll jag på att åka av 8 gånger i en snittfart av 30.
av Cicaro
cybermunk skrev:Hepp det kom tydligen redan idag med enorm halka som följd, helvete på en sträcka av 8 km så höll jag på att åka av 8 gånger i en snittfart av 30.
Dags för nya dubbdäck?
Användarvisningsbild
av cybermunk
Kan nog vara men ända problemet då är väl ekonomin, får inte första lönen för ens i December.
av Bjoern
Här kom snön idag, så jag klippte en skylt.. Som tur va så blev det inte en skråma på bilen och skylten behövde bara resas upp och sättas fast igen :roll:
Användarvisningsbild
av Staffan73
Vi har nog fått 20-25 cm och det blåser som satan. hämtade grabben på innebandyn precis och det var knappt jag kom fram! Har dom inte plogat tidigt i morgon bitti så får jag nog sovmorgon. Inte en chans att jag kommer till jobbet om det inte avtar. (S)
av Bjoern
Staffan73 skrev:Vi har nog fått 20-25 cm och det blåser som satan. hämtade grabben på innebandyn precis och det var knappt jag kom fram! Har dom inte plogat tidigt i morgon bitti så får jag nog sovmorgon. Inte en chans att jag kommer till jobbet om det inte avtar. (S)
Vad fint att bli påmind om att man ska vara på sin praktikplats imorgon klockan 5 :shock: och dessutom ut och åka med ett flisekipage i den här snön. Så det blir ju lagom kul att ta sig igenom den eventuella plogvall som kommer att finnas imorgon..
Användarvisningsbild
av Severin
Kom precis hem efter ett helvetes pass i den här snöyran, började jobba 9 imorse.

Det man blir förbannad på är att dom inte plogar, E18 i örebro och hela vägen till gävle var oplogad så nu är man lite mör men det är bara ta nya tag då historien upprepar sig då man ska ut igen kl 8 igen till örebro via insjön
av volvo944gl
Ojojoj,
när jag körde från jobbet (Göteborg) kl 03,00 ca, så var det inte en snöflinga på marken eller i luften.
så jag körde hem i besvikelse att det inte har kommit någon snö, satt och tänkte, ja här kommer nog ingen snö här ute på ön. den dröjer nog!
så jag gick och la mig, när jag vakna vid 14,30 ca så kollade jag ut.. och JÄVLAR tänkte jag, har de kommit så mycket på dom få timmarna!?!
det var direkt ut med sommardäck bak o vinterdäck fram, och sladda! fy fan vad kul! året första snö! körde upp 30 liter på 4 timmar. skit kul.. dock var man nära att åka av 4 gånger o nära på att krocka 2 gånger pga sommardäcken....
men idag skall jag byta till helt nya vinter däck dubbat! =)
Användarvisningsbild
av Dalmans
Tänk att så mycket folk inte förstår att vi bor i sverige och vintern kommer varje år.
att folk blir chockade över att det kommer snö i november? :D
Severin skrev:till örebro via insjön
Vill du ha kaffe?
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 190

Läste följande pressmeddelande för […]

Tyvärr så är det samma fel p&arin[…]