B20-
Det är uppskattat om du läser på innan inlägg skickas.
Det kan ju som sagt uppfattas som löjeväckande om det inte finns belägg för densamme och det är ju synd för din trovärdighet menar jag.
Moderator: Moderatorer
VolvoB20 skrev:Du skriver "Ukraina kommer inte in i NATO inom den närmaste framtiden oavsett hur mycket den tyvärr senila Biden vill."Hur tänker du då gällande artikel fem som tillkom efter 9/11?
Jag hävdar tvärt i mot dig att Biden/USA inte alls vill släppa in Ukraina I Nato för det skulle skulle utlösa paragraf 5 och tvinga USA till att ta en aktiv roll, något man absolut inte vill göra.
EPSON skrev: ↑fre 09 sep 2022, 18:58Jag tänker att USA därför INTE vill att Ukraina ska släppas in i Nato för man vill inte dras in i kriget.VolvoB20 skrev:Du skriver "Ukraina kommer inte in i NATO inom den närmaste framtiden oavsett hur mycket den tyvärr senila Biden vill."Hur tänker du då gällande artikel fem som tillkom efter 9/11?
Jag hävdar tvärt i mot dig att Biden/USA inte alls vill släppa in Ukraina I Nato för det skulle skulle utlösa paragraf 5 och tvinga USA till att ta en aktiv roll, något man absolut inte vill göra.
Och läser man vad som står där är det en säkerhetsingivelse som minskar Sveriges suveränitet.
vjohnj skrev: ↑fre 09 sep 2022, 19:16 NATO and Article 5 were established in 1949 in the aftermath of World War II when Communist movements supported by the Soviet Union posed a serious threat to democratically elected governments all over a devastated EuropeExakt, det är själva grundbulten och inget som tillkom 2001
Men användes första gången 9/11 2001
Laddade batteriet direkt på polerna med din […]
I Polen kostar ett rutbyte på en 850 ca 1900[…]