Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nybbe_gefle
Skaffade "ny" vagn i höstas. En Hobby 650 WFU -05. Riktigt trevlig vagn med en alldeles perfekt planlösning för mej och sambon. Nu är det ju bara vänta in semestern så att man får dra iväg!!

//David
av Larzan
Vart planerar ni rulla i sommar med vagnen?

Vi sitter mycket på kvällarna och letar efter sevärdheter samt att göra från Puttgarden och ned till Verona.
Fast sen vet vi inte om vi åker österut mot Kroatien och Umag eller mot Spanien och Barcelona till.

Semestern är ju inte evig, så det får inte ta allt för lång tid dit och hem.
av Larzan
Åkt runt till olika campingar under hela helgen för att titta efter försäsongsplats. La in bilder i bloggen :)

+8 idag, och nu vill jag ha hem husvagnen så man kan göra i ordning den som man vill ha den.
Användarvisningsbild
av SvenB
Vad hindrar dig :?:
Användarvisningsbild
av joel80
Kanske att det alltid kommer en eftersläng av vinten under mars! Jag plockar inte hem vår vagn innan man slipper minusgraderna på nätterna.
av Larzan
SvenB skrev:Vad hindrar dig :?:
Den ska göras i ordning av handlaren först. Besiktning, funktionskoll m.m.
Sen ska förtältet hem till handlaren, sen blir det att åka att betala hela kalaset.

Kanske inte så viktiga punkter. ;)
Användarvisningsbild
av Nybbe_gefle
Larzan>> Har inte bestämt oss än men det lutar åt västkusten, Smögen (First Camp Solvik) eller strömstad (Seläter). Men vi får se var vi hamnar!! Är inte helt lätt att hitta campingplats med en vagn på 8,5 meter!! Skulle vara skitkul att dra ner till Kroatien. Finns ett ställe på östra sidan av Pula-halvön som vi gärna skulle åka till.

//David
av mattish
Vilket ställe är det på istrien?
Ska till östra sidan I sommar nämligen.
Användarvisningsbild
av Nybbe_gefle
Antingen i Lovran eller i Mosceniska Draga (ursäkta stavningen). Men det blir nog inte i år som resan dit går av stapeln. Suget finns dock kvar! Vart far ni?

//David
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 31

Söndagstvätten IMG_9658.jpeg IM[…]

Kan inte låsa upp dragkroken

Ja fungerar inte låset är det en sä[…]

Hej, Har nyligen blivit ägare till en Volvo […]