Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Funk
Det har varit ganska varmt den senaste veckan, och en hel del regn som rensat friskt här i Göteborgstrakten. Många som bytte till sommardäck i helgen skulle jag gissa på... Så i morse var det minusgrader och snorhalt både här och där, och trafiken sniglade sig fram och folk for i diket. Jag väntar nog någon vecka till...

/Thomas
Användarvisningsbild
av SvenB
Funk skrev:Det har varit ganska varmt den senaste veckan, och en hel del regn som rensat friskt här i Göteborgstrakten. Många som bytte till sommardäck i helgen skulle jag gissa på... Så i morse var det minusgrader och snorhalt både här och där, och trafiken sniglade sig fram och folk for i diket. Jag väntar nog någon vecka till...

/Thomas
Ytterligare en fördel med dubbfritt, man behöver inte skynda på med bytet.
Användarvisningsbild
av vetten
KKR skrev:
Funk skrev:Det har varit ganska varmt den senaste veckan, och en hel del regn som rensat friskt här i Göteborgstrakten. Många som bytte till sommardäck i helgen skulle jag gissa på... Så i morse var det minusgrader och snorhalt både här och där, och trafiken sniglade sig fram och folk for i diket. Jag väntar nog någon vecka till...

/Thomas
Ytterligare en fördel med dubbfritt, man behöver inte skynda på med bytet.
Och vilka andra fördelar finns det med dubbfritt då?
Användarvisningsbild
av SvenB
vetten skrev:
Men oj. :roll:
Användarvisningsbild
av Funk
Dom funkar som sommardäck...... i alla fall på frosthalka och blankis verkade det som i morse.... :wink:

/Thomas
av Cicaro
jag bytte bort dubbarna i torsdags, i måndags var det bara bita i det sura äpplet och byta tillbaka till dubbdäck, våren var inte här än....
av PDK
Våren är här för att stanna! +10 grader... Idag blir det sommardäck!
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Typiskt :-(O) Idag hade jag tänkt byta till sommardäck och tvätta bilen. När jag drar upp rullgardinen ser jag att det snöar! :| Blir inga sommardäck idag
av Cicaro
Då har du iaf en anledning till att låta bli :P
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Ja, då kan man storstäda bilen invändigt istället :D :wink:
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 190