Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av bjompa
StringerBell skrev:Det är upp-och-ned vända världen.

Hur fan menar du?

Brainy skrev:Golf? Jag tror Tiger får ligga mer än Ovetchin :lol:

De tror inte ja, ryssar är duktigare på att tysta ner saker.. ;)
Användarvisningsbild
av camaro69
Nu är det något OT.
Brainy skrev:Golf? Jag tror Tiger får ligga mer än Ovetchin :lol:
Inte nu i alla fall. :wink:

Uppenbarligen så blev det inte så mycket "nuppa" hemma, eftersom viftade en del med "röret".

Damerna skiter väl i om man spelar hockey eller golf. Det är nog glaumor, pengar och jet-set livet som lockar. Bara en lite annorlunda form av prostitution. :wink:

Hockeyn lever.
Användarvisningsbild
av Tomas88
bjompa skrev:

Hur fan menar du?
Ja Danmark brukar ju inte direkt vinna över USA och Finland.... och nu över Slovakien med 6-0
Tror det är detta han syftar på iaf.

Men själv tycker jag det är sånt här som är lite roligt också. Så länge det inte gäller Sverige... :)
Användarvisningsbild
av StringerBell
Tomas88 skrev:
bjompa skrev:

Hur fan menar du?
Ja Danmark brukar ju inte direkt vinna över USA och Finland.... och nu över Slovakien med 6-0
Tror det är detta han syftar på iaf.

Men själv tycker jag det är sånt här som är lite roligt också. Så länge det inte gäller Sverige... :)
Ja, lite så.

Det är ju inte som på 80-talet. De "stora" länderna kommer ju numera med B-lag till VM, och inte de bästa lagen som går att få. Så har det varit länge med USA och Kanada, men det verkar som Sverige och många andra A-nationer har drabbats av samma tendens.
Användarvisningsbild
av bjompa
Nja ja vet inte ja, men ett usa med bara nhl-spelare bortsett från en collagespelare ska slå danmark iaf.
Finnarna underskattade troligtvis danmark oxå å har man gått ut i en match me den inställningen så är de svårt att bara ändra sej å vinna matchen.
Sverige har bara blivit sämre å sämre me åren, vi har inte bättre spelare. Vi har en del riktigt bra spelare men uppenbarligen kan dom inte spela ihop.

Sen måste ju lagen föryngra sej nån gång, de går ju inte att tvinga dit Lidström & co som alla börjar närmat sej, å är 40 år.

Sen förstår man ju ände att danmark går bra me tanke på hur många allsvenska spelare dom har, både leksingar å malmöspelare :wink:
Sveriges bästa spelare enligt iihf å svenska folket, Oliver Ekman-Larsson, Leksand :wink: :lol:
Användarvisningsbild
av Tomas88
Ja och sen vet jag varför det går bra för Danmark.
Jo de har två eller om det var tre spelare som spelat i Troja. :D
Användarvisningsbild
av camaro69
Konstigt att det går så "risigt" för Troja i gärdesgårdserien? :wink: :lol:
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23

Jag skulle testat så stor som möjligt.

Tryckslang v70 D5