Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Inatt har det kommit 25 cm snö :shock: , bara ut och skotta fram bilen nu :wink:
Användarvisningsbild
av SvenB
Det är tydligen inte enbart positivt att bo norr över. Här i Svealand har faktiskt snötäcket krympt en smula.
Användarvisningsbild
av opA
~Kalle~ skrev:Inatt har det kommit 25 cm snö :shock: , bara ut och skotta fram bilen nu :wink:
:-DD :-DD ?:-/ :-(O) :-O)

Ja, och på onsdag åker mina sommardäck på ! :-)-) :mrgreen:
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Sommardäcken får ligga i källaren ett bra tag framöver ser det ut som :???:

Bild
Bild
Användarvisningsbild
av Tomas88
Jäklar vad snö... jag har ju börjat fundera på sommardäck nu.
Här är nästan alla snö borta.
Användarvisningsbild
av opA
~Kalle~ skrev:Sommardäcken får ligga i källaren ett bra tag framöver ser det ut som :???:

Bild
Bild
(R) (R) (HMM)
Användarvisningsbild
av SvenB
~Kalle~ skrev:Sommardäcken får ligga i källaren ett bra tag framöver ser det ut som :???:
Ja, det verkar så där uppe. Och detta det första året som dubbdäcken skall vara av senast 15/4 om vinterväglag inte råder. Och polisen skall avgöra när det är vinterväglag eller ej efter det datumet. Hmm.
av Larzan
ja där har du problemet.
Sommardäcken ligger i källaren. Plocka fram de omedelbums och invänta den ankommande värmen. :wink:
Användarvisningsbild
av StringerBell
Jag har nu glömt fastkörningar på parkeringar, glasgator här i söder och njuter av mina europeiska dubbfria. Det finns INGET som går upp mot att SLIPPA dubbknastret. Vintern har lärt mig längta efter 4WD och diffspärrar, men ingen vinter i världen kan få mig att dra på dubbdäck igen.
Användarvisningsbild
av opA
StringerBell skrev:Vintern har lärt mig längta efter 4WD och diffspärrar, men ingen vinter i världen kan få mig att dra på dubbdäck igen.
Gnällspik :mrgreen:
Jag störde mig på dubbarna dom första milen men sedan tänker man knappt på dom något mer.. längtar dock ändå destomer till sommardäcken åker på :mrgreen:
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 190

Jag gjorde nyligen en dagsresa på 140 mil me[…]

Dragvikt 850 vs. 940?

Förstärkningssats fanns till 850. Med de[…]

B30a i en 740?

B30f var med kat från fabrik om jag minns re[…]