Loner skrev:ca 135km/h med en TGB11, så fort vågar jag aldrig mer köra..Kört 130km/h med en TGB13 och det var ingen angenäm upplevelse, kändes som man var överallt på vägen samtidigt.
/L
Moderator: Moderatorer
Loner skrev:ca 135km/h med en TGB11, så fort vågar jag aldrig mer köra..Kört 130km/h med en TGB13 och det var ingen angenäm upplevelse, kändes som man var överallt på vägen samtidigt.
/L
Dicer skrev:Veta vad??sillen skrev:Jag har kört 230 km/h med en ambulans V90 -98 ca 3500 kg!!!!!!!Coolt (eller...beror på situtationen) men man vill veta mer när du säger ambulans!
:lol: :lol:
TUT TUT TUT TUT
TopGear skrev:Jag får revidera min gamla topphastighet något... efter kvällens körning borde väl frågan snarare vara hur snabbt KUNDE du ha kört :lol:
Den nya hastigheten är 250 km/h, körd under mörker tyvärr vilket gjorde högre farter ganska otäcka. Bilen i fråga var en Ferrari F430 vilket rent ut sagt nog är det djävligaste man kan köra. För att citera Jeremy Clarkson när han kört en Lambo Murcielago... "it´s good but it´s not a Ferrari" 8)
Svaret på min fråga är förresten 320 km/h sisådär.
Rirojej skrev:Tills det skaka sönder.. titta inte så noga.. titta på vägen men va väl 160+ iallfall hela bilen höll på å skaka sönder.. å ja det va vanligt väg med bra asfalt ;) på väg hem från kristianstads träffen så testa bilen på 21 an... men men inte så extremt spännande där uppe i farter"Höll på att skaka sönder??" Är vekligen allt friskt på din bil? Min 744 GLE -88 går som på räls i 200 knyck på 225/45 -17 däck som jag VET inte är runda
Stoffe skrev:TopGear skrev:Jag får revidera min gamla topphastighet något... efter kvällens körning borde väl frågan snarare vara hur snabbt KUNDE du ha kört :lol:
Den nya hastigheten är 250 km/h, körd under mörker tyvärr vilket gjorde högre farter ganska otäcka. Bilen i fråga var en Ferrari F430 vilket rent ut sagt nog är det djävligaste man kan köra. För att citera Jeremy Clarkson när han kört en Lambo Murcielago... "it´s good but it´s not a Ferrari" 8)
Svaret på min fråga är förresten 320 km/h sisådär.
Du ljuger!
Ni ljuger allihop... Är säkert kärringar som puttrar fram i 80 på motorvägen!!!
Bilruta-strömställare.JPG Bilia sä[…]