Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Här bör ingen lägga sig i eller klaga.
1. Lämplig plats
2. Vi klagar på döda saker. Inte folkgrupp ;-)

Vill skriva lite mer, men då skulle moddsen radera tråden, och stämpla mig som märke terrorist ;-)
av *pettson*
Nexus skrev:Har kört några peggar men kommer inte överens med med deras koppling /växellåda.
Syrran har nyligen köpt en cittra c5, kände direkt jag satte mig i den att ush denna bil skulle jag aldrig kunna äga....rattnav som står stilla och svävande mätarnålar i form av "pilar" Nu blev det lite OT pegga men samma franska skit.

Sen lägger sig moddsen i överallt där anmälningar kommer in om störande beteende :wink:
*ryser..*
Har inte skruvat med nyare än 07 av dom men då var dom speciella.
Skruvkolvs ok fram. Högergängade på höger sida.. vänstergängade på vänster sida. Nice ide att kräva ett verktyg per sida.
Sen älskar jag ABS kodningen, läsningen sker på hjullagret med magnetkodning. Händer då och då att ABS systemet inte fungerar när någon bytt hjullager.
För lagret går att vända fel utan problem, och kodningen sitter bara på ena sidan.
"För lagret går att vända fel utan problem, och kodningen sitter bara på ena sidan."

Hahaha. Franska bilar :D
kamilenski skrev:"För lagret går att vända fel utan problem, och kodningen sitter bara på ena sidan."
Värdet på din pegga sjunker "by the minute" :roll:
Vojje skrev:
kamilenski skrev:"För lagret går att vända fel utan problem, och kodningen sitter bara på ena sidan."
Värdet på din pegga sjunker "by the minute" :roll:
Ja. Dumhet får man betala för ;-)
Den är bland de billigaste på Blocket. O ingen ringer! Har plan B med. Inbyte mot en S80II.
Jag har alltid gillat att köra Peugeot. Har även ägt en 309 GTI på den tiden det begav sig. Den var 10 år gammal och lite småfel med el främst, men rostfri och gick bra. Ny bil: Som tjänstebil, ja tack. Att köpa ny privat, nej tack.
kamilenski skrev:
camaro69 skrev:Jag älskar franskt :wink:
FOOD? :???:
Mat är väl okey. Men min tanke var något mer avancerad än hunger. :wink:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 20
Generator laddar ej batteriet

Byt lampan i instrumenthuset så löser d[…]