Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av *pettson*
Grattis, det är nog ett bra köp, det bästa är att det visar dej alltid ganska fort. Är det krångel en vinter blir det ofta samma nästa. Osv. Börjar det problemfritt är det oftast problemfritt hela ägandet, detta oavsett märke.

Själv är det snöslunga på Stiga Parken som gäller.
Skulle självdö med en slunga som man fick köra för hand, även om den driver. Lite mycket väg för det.
Spoiler »
Grattis Matz. Ser inte så olik den jag köpte. Får se vem som får användning för sin först, du eller jag. Bor i inre Sörmland.
KKR skrev:Grattis Matz. Ser inte så olik den jag köpte. Får se vem som får användning för sin först, du eller jag. Bor i inre Sörmland.
Det är nog hugget som stucket; inre Sörmland och Närke ligger ju båda en bit från havets värmande effekt.

Självklart får alla snöslungekörare uppdatera funktion, problem, snö & allt annat som hör till, i den här tråden.
Jag kan ärligt säga att det för 1:a gången på väldigt länge som jag (o frun) inte gruvar oss för kommande vinter med, kanske, mycket snö! Och framförallt ska det bli skönt att slippa skotta bort den stora snövallen som bondjä*eln lämnar efter sig när han plogar gatan.

Lite bilder från vårt hus förra vintern inkl. "takras" från 15/3-11:
Bild
Bild
Bild
Snöslungan provkörd i dag, fungerade bra.

Brandt har ju olika orter är nog olika beroen[…]

244 - Bälte bak

När min äldre dotter fick sitt körk[…]

Du säger att du kör Tesla men samtidig[…]

Motorn tappar kraft och dör.

Ok tack för hjälpen så här l&[…]