Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av NORDIC MAN
``NORDIC MAN´´ kommer sej av att jag tidigare var reggad på en amrikansk site vid nanm thirdgen.org
som är en site för ägare till tredje generationens 1982-1992, camaro och
firebird
eftersom jag är lite lat så fick det hänga med här också
Användarvisningsbild
av TotanTotan
llesrof skrev:Ja, det kan ni fundera på :D

Måste säga att jag hade hjärnsläpp innan förklaringen. Det jag såg var forsell - for sell, till salu. Jag tänkte hela tiden att du kränger säkert grejer, eller dej själv :D
Användarvisningsbild
av TotanTotan
Mitt kommer från min dotters smeknamn när hon föddes. Ingen har hört talas om ordet så det brukar alltid vara ledigt när man ska välja namn. /Clas
av 2444ever
crumpets skrev:
Dalmans skrev:Bakverk? say what?

Crumpets är det brittiska ordet för vad vi kallar Scones, helt enkelt. Skitnknepigt att vi plockat ett engelskt ord som inte ens är det samma...
Jo, det är så att jag sedan jag läste detta har börjat lägga märke till vad dom säger i filmer och serier (engelska) när det står "scones" i textremsan, ett irriterande tic som jag inte blir av med. Problemet är att dom säger "scones", inte "crumpets". Eftersom detta är tvärtemot ovanstående inlägg så känns det lite förvirrande. Eller är det helt enkelt så att man säger "scones" på amerikansk engelska och "crumpets" på Imperiets engelska?

När vi ändå har lite förvirrande inlägg uppe:
2444ever skrev: Mitt nick är ju lite pinsamt, har väl aldrig funnits någon 244(?), sedan valde jag lite ungdomlig och käck stavning av forever med en siffra. Förklarar det uppenbara...
När jag skrev det så fick jag för mig att det endast funnits 240 och 245, men i efterhand så tycker jag mig ha sett att 244 användes som modellbeteckning. Så, är mitt nick lite felaktigt?

Kanske inte dom viktigaste frågor som ställts på forumet, men dock.
Motorn tappar kraft och dör.

Ja motorlampan har tänds några gå[…]

Där är något som är tokeri p[…]

Elpriset

Jag har sett hur mycket abonnemangskostnaden till […]

gummilist

Hade tidigare en V60 MY20 under lite mer än e[…]