Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av vetten
Har svårt för ormar av alla de sorter.
Senast redigerad av 1 vetten, redigerad totalt 0 gånger.
av matzen10
V70BiFuel03 skrev:normalt sett hade jag studsat undan & förmodligen kvävt ett omanligt skrik...
:lol: :lol: Ja, det är ju så dråpligt det blir när man blir hysteriskt rädd!
av matzen10
Har en onaturlig rädsla för höga höjder. Eller höga och höga..jag går inte gärna upp på taket på huset.. Men 4-5 ggr/år blir det väl ändå. Tricket, för mig, är att ta av mej brillorna innan ;-). Då ser jag inte backen och därmed slipper hjärnan oroa sig över hur långt (kort) det är ner till backen 8) .

Jag skulle aldrig kunna ta fotot som Brainy här ovan har gjort; det finns ingen bildstabilisator som skulle rå på sådana skakningar som jag skulle ge upphov till! Och om jag mot förmodan skulle ha turen att knäppa av ett kort som blev skarpt så skulle kameran bli vattenskadad av all handsvett..

M V H
---> Matz
Användarvisningsbild
av Ticken
Det här jobbet hade jag lätt tagit om jag blev tillfrågad, snacka om att känna att man lever.

[youtube]tgYccOns2vM[/youtube]

/Ticken
Användarvisningsbild
av päpplet
usch jag får ju svindel bara av att se på filmen. Jag hade höjdskräck förut men efter att ha jobbat med tv-antenner och paraboler och varit med i bygget av en enorm ladugård (är elektriker) och varit i en vinglig skylift (senaste besiktning okänd, lappen har bleknat så den är oläslig :roll: ) 15m rakt upp i några veckors tid så har jag börjat bli av med den fobin :lol:
Användarvisningsbild
av camaro69
Nej, någon klättring på liknande höga höjder är inget för mig.

Tittade på filmen och såg att han "säkrade" på ett vinklat steg. Karbinhaken kunde bara hoppat av. Men vältränad och med vana så anser dom väl att deras jobb är en "baggis".
Användarvisningsbild
av Ticken
Spindlar säger jag bara.. Ryser.. Ormar därimot, inga problem :wink:

/Ticken
Användarvisningsbild
av Nexus
Tofulus skrev:Att få sprutor/ta blodprov. Avskyr nålar!
det skriver jag gärna under på. Fy för nålar och sjukhus prylar
av llesrof
Kom på en sak till,,, samekonst. Fy fan. Det gör mig helt kallsvettig.
C20 D2 Bult till remskiva gått av

Nog inga problem men du behöver värma[…]

Motorn tappar kraft och dör.

Har en nissan micra k11 1998 som tappar kraft och […]

Hittade du felet med lampan i lastutrymmet? Jag ha[…]

Tryckslang v70 D5

Hej, undrar om någon vet vad nedre delen av […]