Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av filip2
Jag röstar på Amarace för att han är väldigt kunnig på det mesta, är trevlig & svarar alltid snabbt.
av metalHJ
Yes, som många andra sagt instämmer jag i det är en mycket svår sak att avgöra. Det finns många som är värda titeln, men den person som senast väckt mina ögon är Fisch och jag tycker den killen verkar kompetent, trevlig och en förmåga att framföra sina tips & ideér på ett tydligt och trevligt sätt.

Mycket kanske just beror på att han lyfter upp S/V40 kategorin, där det inte verkar vara överflöd av kompetenta/aktiva personer. Den mesta kompetensen tycks vila under 2-7-900 serien, samt 850. Det fattas mycket av den kunskapen i S/V40 kategorin, därför vill jag lyfta fram en av de personer som bidrar med mycket där i mina ögon!

Så, Fisch får alltså min nominering med ovanstående argument som grund! :)
Användarvisningsbild
av Appel
Min röst går till XC90_Executive, engagerad som få på detta forum, kastar aldrig någon "skit" på någon, samt en "cool" inställning till livet med sina Volvobilar! Mycket Volvo-erfarenhet ur ett "användar perspektiv"!
Användarvisningsbild
av camaro69
Min röst går till *petsson*. En kille som besitter en oerhörd kunskap och kompetens, samt är en god skribent.

Ett hedersomnämnande får gå till Carman.
Användarvisningsbild
av webmaster
Har du inte nominerat den du tycker ska bli "2009 års Jagrullare"?

Passa isåfall på att göra det nu...vi stänger nomineringen kl. 18 idag, så i skrivande stund 10 timmar kvar!

Mvh
Webbis

ID4an jag kört hade ingen lane assist, m&arin[…]

Hjulsidor Volvo 740 GL -91

Fram: https://i.imgur.com/E6Iur5Q.jpeg Bak: ht[…]

En av anledningarna till placeringen är att[…]

För det krävs någon form av mjukva[…]