Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av cybermunk
Lampor kan jag släcka men Fan inte tävän då den är en central del. kan till och med köra bärbara på batteri en timme. men vad hjälper det det ger mer förbrukning sen när alla slår på strömmen igen.

Kör politiker runt i en bensintörstig bil privat då snackas det inte om det för ens dom råkar ut för en olycka, men att vi vanliga svenssons kör i 20+ år gamla bilar det ska käftas om i evigheter. Höj skatten för höginkomsttagare och njut.

Slopa skatten på äldre bilar!!
Användarvisningsbild
av jojjeblom
Hmmm f*n svårt att hitta dryckjommen i det fortsatt mörka kylskåpet, iaf drygt 1 timme till :wink: .
Användarvisningsbild
av vetten
jojjeblom skrev:Hmmm f*n svårt att hitta dryckjommen i det fortsatt mörka kylskåpet, iaf drygt 1 timme till :wink: .
Men byt glödlampan då :-)-)

Här hemma hade vi en liten privat strid som gick ut på att frun släckte och jag tände en extra varje gång.
Gissa vem som vann :mrgreen:
Det fick bli som vanligt att vi släckte där vi inte va :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Användarvisningsbild
av cybermunk
Jag slog igång DVD-spelaren och Xboxen men slog av en lampa extra :P det blev lite bakvänt men jag vill se en DVD och sen spela lite.
Användarvisningsbild
av Guligan
Jag firade "earth hour" med att slå på min gamla up light-lampa på 300 W som aldrig är tänd annars... 8)
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
:lol: Jag hade helt glömt bort detta igår! Men eftersom jag inte var hemma så hade jag släckt ALLA lampor :wink:

Icarsoft cr max och Biltemas dosa för Volvo.

Ett körnslag och en vänsterborr så[…]

Hm. Och med ID.4. Men du avsåg då en[…]

Ganska säker på att någon h&aum[…]