Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Brainy
*pettson*'s kontoinställningar ser även dom bra ut, får hoppas att det hjälper med ett smtp-byte. I annat fall får jag ta ett snack med webbis som har högre befogenhet och kan se vad tusan som händer med mailen.
Användarvisningsbild
av Brainy
Nu har jag skickat ut mail till er båda. Har ni fått något av dem så hojta till.
Jag angav sifferkombos i dem som jag vill att ni skriver med så jag vet vilken lösning som ev. fungerat.

mvh
Anders
Användarvisningsbild
av Severin
Brainy skrev:Nu har jag skickat ut mail till er båda. Har ni fått något av dem så hojta till.
Jag angav sifferkombos i dem som jag vill att ni skriver med så jag vet vilken lösning som ev. fungerat.

mvh
Anders
Nix, inge mail här.
iaf så har jag meilat telia och dom har inga spärrar mot jagrullar
av *pettson*
hade pm när jag loggade in nu. inget mess till hem mailen om det idag :wink:
Användarvisningsbild
av Brainy
sewe skrev: iaf så har jag meilat telia och dom har inga spärrar mot jagrullar
Tack.
Användarvisningsbild
av Severin
webmaster skrev:Har någon av er kanske någon extra programvara installerat, som t.ex. SPAMfighter?
Näe men det ska ju inte spela någon roll eftersom jag inte ens får till webmailen
Användarvisningsbild
av Brainy
Jag vet en herrans massa som det inte är men har tyvärr inte lyckats hitta felet ännu.

Sitter i detta nu och väntar på lite support.

Men jag törs inte lova när detta blir fixat då felet verkar kunna ligga precis vart som helst.
Har tyvärr inte någon möjlighet att acessa servern på så sätt att jag kan se mer ingående vart det blir fel så jag får hela tiden chansa i blindo.

Icarsoft cr max och Biltemas dosa för Volvo.

Ett körnslag och en vänsterborr så[…]

Hm. Och med ID.4. Men du avsåg då en[…]

Ganska säker på att någon h&aum[…]