Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Snusar eller Röker du?

Jag snusar!
21
27%
Jag Röker!
9
12%
Jag feströker bara!
4
5%
Jag gör både och!
7
9%
Jag gör varken eller!
37
47%
av blådåren
cybermunk skrev:Blådåren du var väl aldrig lite av en :twisted: :twisted: :twisted: när du slutade? vet att man kan bli helt
skogstokig av att sluta.

Jo, jag var :evil: :twisted: :-O) , emellanåt.
Inte fan var det lätt!, det påstår jag inte men jag har aldrig ångrat beslutet!!.
Tog sista ciggen innan jag gick och lade mig på kvällen, morgonen var inte kul....
(sa iaf min dåvarande fru) :lol: . nä det var inte därför vi är skilda :wink: :)
Användarvisningsbild
av Sparkz
Snusar, börjar nog närma sig 20 år minus ett uppehåll på nåt år. Det var dåvarande flickvännen som bestämde att jag skulle sluta, inte jag själv, och det funkar ju som bekant inte...
Funderar på att sluta ibland, gillar inte att nånting har ett sånt grepp om mig.
Men inte just nu, kanske till sommaren eller så :oops: :roll:
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Har inte provat och kommer (förhoppningsvis) inte heller börja.

Håller med RoadKiller

helt onödigt!
Användarvisningsbild
av Rookkeer
Har snart varit rökfri 1år men jag kan fort farande känna att F*n vad gott dets kulle vara med en cigg men jag vågar inte för då skulle man väll trilla ditt igen vilken är dumt.

Snus: har testat men jag fattade aldrig gallopen mend det.
av matzen10
Snusat i 26 år och ska sluta om ca: 1 månad. Staten har någon sorts "bli-nikotinfri-program" som alla tjatar om så det måste jag prova (säger chefen). Och visst, har en del tandköttsproblem + att kostnaden närmar sig 1800:- i månaden. Gud vet vad andra, invärtes, skador jag redan fått men det lär väl inte bli sämre av att sluta, tänker jag ;-).
Dessutom säger frugan att jag kan gå upp en storleksklass på plattv:n som ska inköpas snart :-)-) .

M V H
---> matz
Användarvisningsbild
av cybermunk
Hehe ja Light Tv modell större skadar inte:D
av Cicaro
matzen10

Om du bestämmer dig så klarar du det :) Jag önskar dig bara lycka till och om suget blir svårt tänk på platttvn det brukar hjälpa :P

Förresten är det någon som kommer ihåg filmen mannen som slutade röka? Appropå så många som ska sluta...

ID4an jag kört hade ingen lane assist, m&arin[…]

Hjulsidor Volvo 740 GL -91

Fram: https://i.imgur.com/E6Iur5Q.jpeg Bak: ht[…]

En av anledningarna till placeringen är att[…]

För det krävs någon form av mjukva[…]