Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av CarMan
Här kommer ett utmärkt exempel på en utsvävning som jag tycker är tillåten (min personliga åsikt)

på min dator på får ialla fall jag utropstecknena i övre höger hörn, se bilden.

Bild

Vist har jag ritat snygga pilar :-)-)
Användarvisningsbild
av Tomas88
Eftersom att jagrullar nu är ett av sveriges största (det största?) så tror jag nog att nivån ligger bra.

Själv tycker jag att det är bra att man kan sväva ut lite då och då. Tycker att det blir en bättre stämning då.
Det jag kan tycka är att det ibland kan börja diskuteras en helt annan sak än ämnet men i dessa fall så har moderatorerna skött det bra genom ett påpekande.
Är det inte mer än att man skämtar till det lite så tycker jag det är helt ok.
Användarvisningsbild
av CarMan
Tomas88 skrev:Eftersom att jagrullar nu är ett av sveriges största (det största?) så tror jag nog att nivån ligger bra.

Själv tycker jag att det är bra att man kan sväva ut lite då och då. Tycker att det blir en bättre stämning då.
Det jag kan tycka är att det ibland kan börja diskuteras en helt annan sak än ämnet men i dessa fall så har moderatorerna skött det bra genom ett påpekande.
Är det inte mer än att man skämtar till det lite så tycker jag det är helt ok.

Håller med helt.
börjar man diskutera handbromsbackar under rubriken fönsterhiss, så har det gått snett.
Användarvisningsbild
av Fluffen
Jag håller också med om att det är trevligt att det svävar ut lite ibland. Tycker inte trådskaparen om det så kan han/hon säga till en moderator.

CarMans exempel ovan var ju bara för bra, sånt ska ju så klart inte tolereras. :lol:
Användarvisningsbild
av Nexus
Går det för långt så får vi moderator på oss ansvaret och har missat göra vårt jobb. Det är inte lätt se allt och jag tycker utsvävningar är bra inom vissa gränser då förståss. Jag har lärt mig mycket av ställa fel frågor och därmed "lurat" av Pettson: m fl värde full information som annars aldrig skulle ha kommit fram.
Tar någon illa upp så tveka aldrig anmäla inläggen. Det är inte ofta någon anmäler något så våga klicka på utrops tecknet om ni anser något galet så tar vi tag i det.
Mvh Magnus :-)-)
Användarvisningsbild
av vetten
Tack för det CarMan :-)-) :-O)

Jo man blir ju nästan rädd när t.o.m Du erkänner det :-)-)

Äntligen har Vi kommit en bit på väg :-)-)

Tack för det mina forumvänner :lol:
Användarvisningsbild
av vetten
Grammse skrev:Går det för långt så får vi moderator på oss ansvaret och har missat göra vårt jobb. Det är inte lätt se allt och jag tycker utsvävningar är bra inom vissa gränser då förståss. Jag har lärt mig mycket av ställa fel frågor och därmed "lurat" av Pettson: m fl värde full information som annars aldrig skulle ha kommit fram.
Tar någon illa upp så tveka aldrig anmäla inläggen. Det är inte ofta någon anmäler något så våga klicka på utrops tecknet om ni anser något galet så tar vi tag i det.
Mvh Magnus :-)-)
Jamen Pettsssons tips och råd är det väl ingen som sett hanns inlägg och hemsida som kan gå emot :-O) För där har vi alla ett föredömme, klagar aldrig, tipsar alltid så Pettsson är väl egentligen KUNG här :mrgreen:
Eller Hur :mrgreen:
av metalHJ
Se där, lite flyt i tråden och du fick kanske den feedback du behövde Vetten? :)

Koppla på smilet igen, och ut i forumet och prata av dig utan sura miner :lol:
Användarvisningsbild
av Nybbe_gefle
CarMan skrev:Här kommer ett utmärkt exempel på en utsvävning som jag tycker är tillåten (min personliga åsikt)

på min dator på får ialla fall jag utropstecknena i övre höger hörn, se bilden.

*snygg bild*

Vist har jag ritat snygga pilar :-)-)

Åfan!! Då hänger det ihop med vilken vaddetnuheter man har valt!

//David
Användarvisningsbild
av Brainy
"Min stil" Prosilver har annorlunda än subsilver.

Men i vilket fall som helst så uppskattar vi mycket om ni trycker på rapporteraknappen. Det är det första jag kontrollerar när jag går in på forumet.

mvh
Anders
Underkänd på avgasrening

Bra tips!

Cupefläkten.

Det är så att jag har en v60 D3 2012. […]

Jag skulle gissa att mångledaren med en dsub[…]

Ojämn gång.

Min XC70 1 -99/00 rullar ojämnt på tom[…]