Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av Marbas
Inget fel i att läsa, oavsett om det är matte, språk, fordonsteknik, ekonomi, eller till latmask :roll: ... Själv har jag läste en hel del (civilingenjör) men inte fan hjälper det i alla lägen... Det viktigaste tror jag är att man gör det man tycker är kul, för det är troligen det man kommer att lägga en tredjedel (ja nästan i alla fall) av sitt resterande liv på .
Användarvisningsbild
av Fluffen
Nej, jag skämtade bara och självklart ska man läsa det man vill. :D
Gymnasiet var nog det roligaste tiden i mitt liv. Nästan så man längtar tillbaka. :lol:
Lite off topic nu. :D
Användarvisningsbild
av vetten
Klart att du ska gå direkt på tidningen och be att dom kollar upp sina källor bättre än dom tydligen gjort för det din tidigare lärare gjort är FUSK! och helt oförlåtligt, för om du gjort samma sak för att komma in på en specifik utbildning och blivit avslöjad så hade du åkt dit :-O) och inte kommit in. Fy Faen vad jag tycker det är fult gjort, skulle ALDRIG ens komma på tanken att stjäla en uppsats från mina elever lärare som jag är!!!!! Fult är vad det är.
Senast redigerad av 1 vetten, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av Fluffen
Vetten du som är lärare. :D Nu har hon visserligen inte skrivit hela uppsatsen men vad hade du satt för betyg på detta. :?:
Bara roligt att veta. :wink:
Användarvisningsbild
av V0LV0744TJEJ
Tomas88 skrev:
V0LV0744TJEJ skrev:yes :lol: haha vet liksom inte riktigt vad jag vill bli,så då är väl samhälle en bra linje hoppas jag :wink: och ekonomi är faktist ganska kul :D
Hoppas du är bra på språk då. Har hör att det är mycket sånt (jobbigt :???: enl mig) där.

Själv gick jag teknikprogrammet. Mer matte där (trevligare tycker jag) Har läst matte A, B, C, D och E.

nja sådär,språk är liksom allmänt trist tycker ja :| fick G i eng å VG i tyska :D
jäkla hör att du e bra på matte iaf :mrgreen:
Användarvisningsbild
av Nexus
ursäkta om jag fortsätter på Fluffens "off tipic" men när jag gick ut fordon -97 så var det inte många som hade hunnit med alla stegen man skulle läsa och göra prov på under terminen .
Vi var första årskullen som hade 3 år på fordon så det var en hel del nytt för både lärare och elever.
Vi hade en massa tråkiga ämnen oxå, keramik :-O) ,historia och annat som man som fordons intresserad inte var intresserad av. Vist kan man slappa på fordon men då lär man sig inte och betygen blir där efter. :wink:
Sen att vi sista året hade en maskin lärare som skulle försöka lära både sig själv och oss bilar är en annan historia :lol:
Användarvisningsbild
av Fluffen
Kan ju säga att jag hade de bästa betygen av oss fem i min gamla fordonsklass. 8) :lol:
Bränslesystem v70 awd -97

Hej. Har bytt bränslerören på tank[…]

Jaha, bilen fryser tydligen trots att det är […]

Glädje och kul att så många v&ari[…]

Får undersöka om jag hittar någon[…]