Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nexus
*Gillar skarpt svängradien på dessa bilar, känns ju som en småbil när man är van V70'ns oljetankerlika styrförmåga*

Jag tycker min v70 vänder runt snabbt jämfört med jappsen jag har haft tidigare :)

Loner! Här nere är ingen 245 i det skicket så sträck på dig när du far fram sjungandes genom dalen :wink: :wink:
Användarvisningsbild
av lilleman
grammse skrev:*Gillar skarpt svängradien på dessa bilar, känns ju som en småbil när man är van V70'ns oljetankerlika styrförmåga*

Jag tycker min v70 vänder runt snabbt jämfört med jappsen jag har haft tidigare :)

Loner! Här nere är ingen 245 i det skicket så sträck på dig när du far fram sjungandes genom dalen :wink: :wink:
nej här i skåne är en rostfri 240 sällsynt mvh/roger :(
Användarvisningsbild
av Loner
Här i norr finns det fortfarande rostfria exemplar :P

Skall köpa mig en till våren själv....

/L
Användarvisningsbild
av Nexus
lilleman skrev:
grammse skrev:*Gillar skarpt svängradien på dessa bilar, känns ju som en småbil när man är van V70'ns oljetankerlika styrförmåga*

LILLEMAN ! Du måste lära dig skillja på Södermanland och skåne . :wink:
av Addekarlsson
Rostfria 240isar kastar folk nästan efter en här. :D
Se bara den jag hade 2 veckor. Ett par ytrostfläckar, i övrigt ingen rost. Köptes för 5000 kr, nyskattad och nybesiktad.
Där ligger våra priser på en rostfri 240.

Mvh/ Adde
Användarvisningsbild
av Brainy
I fortsättningen kommer jag inte gå med på något mindre än en sån här som lånebil...

Bild

Måste säga att jag trodde det skulle vara större skillnad mot V70N, men ändå... vilken bil :twisted:

mvh
Anders
Användarvisningsbild
av Nexus
Brainded skrev:I fortsättningen kommer jag inte gå med på något mindre än en sån här som lånebil...

Bild

Måste säga att jag trodde det skulle vara större skillnad mot V70N, men ändå... vilken bil :twisted:

mvh
Anders
Jag tycker den liknar en isbrytare :wink: :wink:
Då åker jag hellre en 245:a :D
Användarvisningsbild
av lilleman
grammse skrev:
lilleman skrev:

du har rätt jag tänkte fel när jag skrev :oops: mvh/roger :lol:
Användarvisningsbild
av Nexus
lilleman skrev:
grammse skrev:
lilleman skrev: nej här i skåne är en rostfri 240 sällsynt mvh/roger :(
du har rätt jag tänkte fel när jag skrev :oops: mvh/roger :lol:
Men du har rätt oxå :) De är lika rostiga här som i skåne :wink:
Användarvisningsbild
av Brainy
grammse skrev:
Brainded skrev:I fortsättningen kommer jag inte gå med på något mindre än en sån här som lånebil...

Bild

mvh
Anders
Jag tycker den liknar en isbrytare :wink: :wink:
Då åker jag hellre en 245:a :D
Bah, bakåtsträvare ;)

/Anders
Märkligt fel på torkarna

Ska villigt erkänna att jag inte har en aning[…]

synd att XC60 inte har amber-ventilerat nappa -l&a[…]

Igår tvärnitade bilen igen pga "ko[…]

Tid för service - volvo s60 2017

Jag förstår det som att serviceindika[…]