Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Brainy
Jag tycker ju att man borde känna ett skapligt ryck... när den släpper.

Idag har jag lämnat igen audin, skulle sträcka mig in i bilen och hämta några papper innan bara, slår upp huvudet i backspegeln och spräcker vindrutan... :oops:
Kan säga direkt att idag inte varit min dag.

Bild
de där sprickorna i blomman är omkring 1.5dm i radie.

Och som utlovat lite foton från E4-bygget.
Bild

Bild

Bild

Bild

/Anders
Användarvisningsbild
av Brainy
Inte hänt något särskilt på sistonde.
Däremot vill jag ta tillfället i akt och tacka Matzen10 för den trevliga "representationslunchen" och sällskapet vid inköp av födelsedagspresent till regeringen :lol:

Passaten har jag nu hunnit köra 200mil, måste säga att jag är mycket positivt överraskad, den når inte v70-klass interiört där den mer är att jämföra med en v50. Gällande köregenskaperna så är den dock hästvägar bättre än v50. Dock lurar jag på om jag på om däcken inte är några höjdare då vägljudet vid sämre väglag blir väldigt högt.

utförligare recention kommer när jag får tid.

mvh
Anders
Användarvisningsbild
av Brainy
Årets slogan?
Bild
mvh
Anders
av matzen10
Brainded skrev:Inte hänt något särskilt på sistonde.
Däremot vill jag ta tillfället i akt och tacka Matzen10 för den trevliga "representationslunchen" och sällskapet vid inköp av födelsedagspresent till regeringen :lol:

Passaten har jag nu hunnit köra 200mil, måste säga att jag är mycket positivt överraskad, den når inte v70-klass interiört där den mer är att jämföra med en v50. Gällande köregenskaperna så är den dock hästvägar bättre än v50. Dock lurar jag på om jag på om däcken inte är några höjdare då vägljudet vid sämre väglag blir väldigt högt.

utförligare recention kommer när jag får tid.

mvh
Anders
Ja tack själv! Hoppas bara presenten faller i god jord! :D men det gör den nog 8)

M V H
---> Matz
Användarvisningsbild
av Brainy
Synd bara att jag inte hann med att ta en titt på din tvättstuga, men å andra sidan... fortsätt skicka in frugan du ;)

mvh
Anders
av Daddan
Brainded: Jag körde en likadan Passat TDI som du har som tjänstebil c:a 100 mil. Jag är INTE kompis med stolarna. Skålningen är lite smal och ryggstödet blir helt fel för mig (185 cm lång och "normalbyggd" 85 kilo). Jag har enbart sidostöden som ryggstöd och min rygg nuddar inte ens ryggstödet. Finns det olika framstolar i Passat?
Användarvisningsbild
av Brainy
Daddan skrev:Brainded: Jag körde en likadan Passat TDI som du har som tjänstebil c:a 100 mil. Jag är INTE kompis med stolarna. Skålningen är lite smal och ryggstödet blir helt fel för mig (185 cm lång och "normalbyggd" 85 kilo). Jag har enbart sidostöden som ryggstöd och min rygg nuddar inte ens ryggstödet. Finns det olika framstolar i Passat?
Jag är 180cm och väger något enstaka kg mer än dig men jag har inga problem med just det. Det är inga v70-stolar men nog tusan nuddar ryggen ryggstödet, det jag har svårast med är att ställa svankstödet vettigt.

mvh
Anders
Användarvisningsbild
av Brainy
Fick uppenbarligen inte med skylten som satt före bron. På den stod det att fordon med axeltryck på över 6ton ska framföras i bromitt.

Jag skulle vilja se det fordon med det axeltrycket som kan göra något annat än att köra i "bromitt" :lol:

Bild

mvh
Anders
Användarvisningsbild
av Brainy
Brainded skrev:
Daddan skrev:Brainded: Jag körde en likadan Passat TDI som du har som tjänstebil c:a 100 mil. Jag är INTE kompis med stolarna. Skålningen är lite smal och ryggstödet blir helt fel för mig (185 cm lång och "normalbyggd" 85 kilo). Jag har enbart sidostöden som ryggstöd och min rygg nuddar inte ens ryggstödet. Finns det olika framstolar i Passat?
Jag är 180cm och väger något enstaka kg mer än dig men jag har inga problem med just det. Det är inga v70-stolar men nog tusan nuddar ryggen ryggstödet, det jag har svårast med är att ställa svankstödet vettigt.

mvh
Anders
Jag har tydligen sportstolarna i min om det kan göra någon skillnad. Hade en 110kiloskille som åkte med mig så jag passade på att fråga honom och han hade inga problem med stolarna.

mvh
Anders
Motorhaveri s60 2.4T

Är det kugghjulet på kamaxeln som sakna[…]

Vi har Opus här i byn som gärna vill ha […]

Tjenare! Fråga inte hur, men har råkat[…]

Den stora annons-tråden

Undrar hur många mil man kan pressa ur en M[…]