Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

ska CarMan vara kvar

JA
56
81%
NEJ
13
19%
Användarvisningsbild
av vetten
Klart att du ska stanna kvar :-)-) jag har ju också tänkt att lämna forumet ibland men man ångrar sej " Det är bara att bryta ihop och gå vidare" visst finns det många här på forumet som alltid ska tjafsa om allt men dom får vi stå ut med :shock: så stanna kvar du och kom igen med fler av dina innlägg som ju ibland har en förmåga att reta upp en del. Sånt behövs. :-O)

vetten
Användarvisningsbild
av born52
Klart att du skall va kvar (W)
av Daddan
Som jag skrivit förut i trådar, alla drar slutsatser av vad de läser, vissa väldigt snabbt och helt fel, andra läser noga och fattar innebörden. Ibland har man en dålig dag och är allmänt grinig, andra är bättre och man är positiv. Men om man själv läser det man skrivit i ett inlägg innan man postar det och tänker en gång extra, typ hur kommer detta att framstå om jag postar, skulle det nog funka bättre.

Jag tycker att kunniga människor behövs på ett teknikerforum. Sen har folk ibland olika åsikter och vissa av dessa åsikter kan man faktiskt vara utan (typ "Du är ju dum i huvudet som lägger mer än bensinpengar på din bil", det får man ju ändå höra av "hon som bestämmer" ;) ). Nej, ingen ska lämna forumet utan det är en uppryckning i "God ton" som behövs i en del lägen.

Jag röstar inte på sånt här, upp till varje medlem att avgöra medlemsskapet, men sunt förnuft och en trevlig ton kommer man ganska långt på!
Användarvisningsbild
av Ason65
Stanna.
Är förmodligen redan skyldig dig en dagsinkomst på volvoverkstad med tanke på alla tips som du delger på detta forum. säger som tidigare inlägg.
Du skulle lätt få ta hand om min bil.

Var är alla som röstade nej.
Lite fegt att inte våga visa vilka man är!!!
Användarvisningsbild
av Role
Hej mitt namn är Roland jag skriver inte så mycket på volvoforomet läser i stället alla tips och trix jag är väldigt kunnig på bilar. Har en Volvo v70 cr 280 hk ps har aldrig besökt någon värkstad. Nog om mig.. CarMan Så jävla dumt, klart du ska vara kvar!!!!!!
av krewblew
Du ska inte lämna forumet! Du har enorm kompetens gällande allt du pratar om här på forumet. Vi (eller i alla fall jag) behöver din kompetens.

Bara för att en del inte gillar att höra vissa svar pga. att de inte VILL höra vissa svar av olika anledningar så ska inte du lastas för det.

Kör hårt!
Användarvisningsbild
av Mattias_F
Stanna kvar på forumet och bidra till forumet. För mig känns det viktigt att alla skriver utifrån sin egen åsikt och det är upp till mig som läsare att sortera informationen. Påhop hör inte hemma här men givetvis tycker jag att man måste kunna belysa ett problem från fler håll utan att det spårar ur.
Själv är jag ny här och är glad över nyanserna som gör att detta inte blir "klubben för inbördes beundran" utan ett riktigt matnyttigt forum. Enda jag tror krävs är lite sunt förnuft och hänsyn så att alla får komma till tals.... 8)
av Hemgårn
vad menar du?
Användarvisningsbild
av Mattias_F
Jag tycker helt enkelt att alla skall få yttra sig utan att bli dömda åt ena eller andra hållet. CarMan har en hel del bra tips och de är jag tacksam för. :)

Nä, inget Polestarmärke bara för at[…]

Tyvärr (?) innehåller Round Up inte g[…]

Hej Jag kan inte tänka mig att det har n&ari[…]

Plockat av och smörjt dragkroken och så[…]