Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av bjompa
Upp me nått nytt nu.

Å du de finns inget bisarrt från öst, de är därifrån allt de vackra kommer, tex. Lada, radioaktivitet, bärplockare osv.
av llesrof
Först tänkte jag ta denna, men den är för enkel. Alla vet att det är en Banghiletti av årsmodell 1911.
Bild

Vi tar denna isället. Vad är det för bil?
Bild
Ja, där fick ni något at klura på :mrgreen:
av llesrof
Fasen bjompa, du är på hugget. Jepp, visst är det en Detroit Electric. Den var för lätt :D
Bild
Den är ju hur kool som helst.

Jag trodde att någon skulle opponera sig och säga att det var en fantasibil. Mycket i Kalle Anka är fantasi, inte minst farbror Joakims Snobbilac, men farmor Ankas bil har en riktig förlaga. Mysteriet är hur hon laddar den eftersom hennes gård inte har någon elektricitet?
Användarvisningsbild
av vetten
llesrof skrev:Fasen bjompa, du är på hugget. Jepp, visst är det en Detroit Electric. Den var för lätt :D
Bild
Den är ju hur kool som helst.

Jag trodde att någon skulle opponera sig och säga att det var en fantasibil. Mycket i Kalle Anka är fantasi, inte minst farbror Joakims Snobbilac, men farmor Ankas bil har en riktig förlaga. Mysteriet är hur hon laddar den eftersom hennes gård inte har någon elektricitet?
Jag tycker att den bilen var en kanonnöt, riktigt "utanför" vad vi är vana med :-O) Så kom igen nu "bjompa" En Ny Nöt Tack :-)-)
  • 1
  • 179
  • 180
  • 181
  • 182
  • 183
  • 275
Ryckig V60CC D4 AWD -16

Du berättade förstås om denna glit[…]

På bilar med LH 2.4 sitter lambdasonden i […]

.. kan man verkligen ha sån otur att man l[…]

Prinsessan Désirée V60 2025 PE