Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

till vår allas glädje utsågs nyligen Petjå 308 till Årets Bil 2014.
Bilindustrin anser att det här är bilvärldens viktigaste och mest prestigefyllda pris. Därför kan jag bara bocka för Kamilenski/Krakus som varit så förutseende och försett sig med en bil av nämnda märke. Grattis!

en lite kul anekdot är att när en motorjournalist skulle provköra bilen i kyla fastnade handen på växelspaksknoppen. Bilen var utrustad med extra lull-lull och spaken var av aluminium. Lite som att slicka på en stolpe på vintern. Nåväl, värmen kom snabbt och Peggan släppte sitt grepp :D
lånade en petjö häromdagen. När jag kom hem fick jag ett meddelande i ett teckenfönster "jeter après usage"
Vad kan det ha varit? Dags för service???
Vojje skrev:Krakus, är detta du?

NÄSTAN!

Numera är det sällan jag besöker något forum. All tid lägges på Pesjon. FY...
Vill någon ha den?(Ironi)

INTE KONSTGT JÄNKARNA HAR FORBJUDIT FRANSKA BILAR PÅ SINA VÄGAR !
av *pettson*
Kör med en citroen C1 som andrabil. Men hade gärna haft en pegeout 107 för den delen. Samma bil exakt som Toyota Aygo då dom tre endast skiljs åt mee småsaker och garantier. Det är uteslutande toyotasaker maskinellt och elektriskt.
*pettson* skrev:Kör med en citroen C1 som andrabil. Men hade gärna haft en pegeout 107 för den delen. Samma bil exakt som Toyota Aygo då dom tre endast skiljs åt mee småsaker och garantier. Det är uteslutande toyotasaker maskinellt och elektriskt.
Et tu, Brute?

(Även Du Brutus?)
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20

På min förra XC70 märkte jag samma[…]

Volvo 945 STARTAR EJ

Har du larm i bilen? Nej, iallafall inte n&ar[…]

Det är ju en dieselmotor i bilen och vid norm[…]