Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Silence101
Lamborghini kan det inte vara, alldeles för fyrkantigt märke fram. Ferrari har inte nån sån modell.

Jag gissar på Iso Rivolta.
av llesrof
Silence101 skrev:Lamborghini kan det inte vara, alldeles för fyrkantigt märke fram. Ferrari har inte nån sån modell.

Jag gissar på Iso Rivolta.
Bra och kreativ gisning och jag vill gärna ge dig en stilpoäng. Men det blir ingen poäng för bilmärket. Iso Rivolta ör tyvärr fel.
av llesrof
Var den så svår? Vad ligger rekordet på i den här tråden, hur lång tid är den längsta tiden det tagit att få rätt svar? Skall jag behöva ge en ledtråd redan?
Användarvisningsbild
av Funk
Just denna var riktigt svår...bekant på något sätt, men ändå inte..ser brittiskt ut i mina ögon, kanske en okänd modell från Jensen ?

/Thomas
av Larzan
Peter Monteverdi tillverkade denna då inget annat dög.
Svar Monteverdi 1972.

Monteverdi (Switzerland)

Peter Monteverdi was an accomplished racing driver when in 1959 he decided to construct his own racing car. He later switched to manufacturing sports cars. The beautiful models shown here were built from the late '60s to the late 1970s.

http://www.philseed.com/monteverdi.html
av llesrof
Visst är det en Monteverdi. Det är en Monteverdi 375/4. Larzan knäckte den och jag kyfter på hatten. Extra kul var det att några gick på min fint med filnamnet. Även där valde jag en ovanlig bil som dessutom hade vissa likheter med Monteverdin. Om man gjorde en snabb koll på Murenan så kunde man nog ändå tänka sig att det var någon modell av denna bil trots allt. Jag var rätt säker på att någon skulle nappa på den finten och tro att det var så enkelt och inte kolla upp Murenen ordentlig eller ens över huvud taget :mrgreen:

Snyggt jobbad Larzan. Visste du det eller fick du jobba lite?
Användarvisningsbild
av bjompa
jo de va lite lurigt av dej att jävlas så där, kollade på google men ja tittade bara snabbt på exempelbilderna som kom upp å då va dom lik.
  • 1
  • 172
  • 173
  • 174
  • 175
  • 176
  • 275

Snabb & tydlig info. Uppskattas. Tack! AB prin[…]

V90 läggs ner.

Mercan torde ha markfrigång som en gokart.[…]

3G släcks

Hej gjorde service på min bil 3/7 i år[…]