Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Mattias_F
Projektledare - Telekom
Blåser av ett tjockt dammlager av denna tråd. Uppdaterar mig själv.
Pluggar fordonssystemteknik på Mittuniversitetet, i ATS gamla lokaler. Jobbar extra på en allbilverkstad här i stan så ofta jag kan.
Anläggare på NCC Construction - Region öst (Eskilstuna/Örebro). Sysslar med alla former av modifiering/service/nybyggnationer på marksidan - Grunder, rörläggning, stensättning/mursättning, vägar, sanering m.m.
eccy243 skrev:Blåser av ett tjockt dammlager av denna tråd. Uppdaterar mig själv.
Pluggar fordonssystemteknik på Mittuniversitetet, i ATS gamla lokaler. Jobbar extra på en allbilverkstad här i stan så ofta jag kan.
Ja jävlar! Där satt man i vaktholken i 7.5 månader iklädd kamouflageuniform!!

Måste ju revidera min sysselsättning oxå!! Är tjänstledig från jobbet som ortopedtekniker för att plugga till yrkesförare (C+CE). Ska skriva för C på måndag!

//David
Har jobbat inom kriminalvården, som behandlingsassistent på ett behandlingshem och ute på "fältet". Blev headhuntad till en chefstjänst inom Ericsson men då det jobbet, ja hela fabriken lades ned så hamnade jag på AstraZeneca. Jobbade där som chef i produkionen under ett antal år men är sedan ett par år ett slags chefs- & ledningsstöd vad gäller rehabilitering, säkerhet, hälsa och miljöfrågor.
Jag är för närvarande studerande. Går KY-utbildningen Produkt och produktionsteknik.

När det blir tid över från studierna så jobbar jag ibland på ett företag som importerar kinesiska mopeder, motorcyklar och fyrhjulingar. Blir en del allt möjligt där. Packa upp reservdelar, skicka iväg ordrar mm.
Kan ju också uppdatera då, jobbar forfarande som arbetsledare på montering på en industri i skövde, men här även börjat
jobba produktionstekniskt med förbättringsarbeten, utveckling av arbetsplatser och verktyg osv...
skovde skrev:Kan ju också uppdatera då, jobbar forfarande som arbetsledare på montering på en industri i skövde, men här även börjat
jobba produktionstekniskt med förbättringsarbeten, utveckling av arbetsplatser och verktyg osv...
Åååå hur högt är oddset för att "industrin" är Volvo och att "förbättringsarbetet" stavas TPM eller LEAN??? :roll:
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21

Tack så mycket för tipsen. Jag kollar d[…]

Vilken storlek ska det va på bromsskivor fra[…]

"T.ex får du inte kallstarta motorn p&[…]

Hej! Har en gammal Volvo 740 GLE från -89 o[…]