Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Lyssnade på Covenant och Lazerhawk hela dagen igår när jag satt i lastmaskinen, jag känner mig nu mer harmonisk som människa när jag inte lyssnade på P3 som det brukar bli annars. :D Blir trött på all massproducerad musik som spelas jämnt och en massa diskussioner som är helt ointressanta, P3 var bra en gång i tiden med Clownen luktar bensin, Rally, MNK, P3 live, Deluxe osv.

Fattar inte varför Covenant, Spark! mfl inte får större uppmärksamhet här i Sverige? De har en otrolig känsla och djup i låtarna som jag tycker att övrig svensk musik saknar.
Housemusik och melodifestivalen, de e grejer det. :roll:
Fluffen skrev:Nä men P4 körde jag en stund häromdagen, ska ge de andra två en chans.
Radio Treby lyssnas det på ibland, inte helt musik i min smak men de blandar rätt bra och det finns några guldkorn.
Mitt problem är att jag kan bli jätteintresserad av vilken diskussion som helst. Nästan. Kan sitta som klistrad vid radion även om det handlar om knyppling. Sommarpratarna är ju intressanta så fort de öppnar munnen. Tyvärr har jag sällan möjlighet att lyssna klart eftersom jag ett arbete där jag sällan sitter på min kontorsplats eller längre stunder i bilen.

På tal om Covenant tidigare i tråden... en av mina facebookkompisar är medlem i Covenant :oops: Det är rätt kul att få veta lite om hur de spelat in låtar och vad de haft för utrustning.
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 31
Bromsskivor och belägg till 740

Alla skivor som får säljas inom EU komm[…]

Föredrar sim i bilen, slipper koppla upp mobi[…]

Hej sitter och funderar på att skaffa en xc4[…]

Motorn tappar kraft och dör.